شستشوی خوشخواب در محل

شستشوی خوشخواب در منزل با دستگاه

5/5 - (1 امتیاز)

شستشوی خوشخواب در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو با عالی ترین کیفیت انجام می شود. خشکشویی و شستن انواع تشک های خوشخواب و تخت و خواب در منزل با دستگاه می باشد. ما با دستگاه بهترین نوع شستشو را برای انواع تشک ها در محل انجام می دهیم. بهترین و با کیفیت ترین نوع شستشو با عالی ترین مواد شوینده با ارزان ترین قیمت انجام می شود. برای شستشوی انواع خوشخواب در محل با نزدیک ترین شعبه ما تماس بگیرید. یا می توانید برای دریافت خدمات ویژه در سایت ثبت سفارش نمایید و از خدمات با کیفیت بهره مند شوید. تشک های تخت و خواب خود را به به شرکت های متخصص بسپارید.

خشکشویی خوشخواب با دستگاه در منزل

شستشوی خوشخواب با دستگاه در منزل بدون جا به جایی و بدون ارسال به کارخانه می باشد. برای شستشوی انواع تشک ها در محل بر روی تخت انجام می شود. این شستشو به تخصصی و با دستگاه های مکانیزه توسط متخصص ها انجام می شود. شستشوی انواع تشک های خوشخواب در منزل با دستگاه در منزل به صورت ویژه انجام می شود. شما می توانید برای شستشوی تشک های خود در منزل از خدمات با کیفیت ما استفاده نمایید. بهترین خدمات خشکشویی را از متخصص های ما بخواهید.

ما در شرکت مبل واش شستشوی انواع خوشخواب های ایرانی و خارجی را با دستگاه شستشو می دهیم. خوشخواب ها در اثر استفاده ریاد و حداقل هشت ساعت در شبانه روز دچار آلودگی و کثیفی می شوند و نیاز به شستشو دارند. در این هنگام برای شستشوی انواع تشک ها با ما در تماس باشید. بهترین و با کیفیت ترین نوع شستشو با دستگاه توسط استادکار های متخصص انجام می شود. خدمات خشکشویی خوشخواب در محل و بدون جابه جایی انجام می شود.

خشکشویی خوشخواب در منزل

شستشوی تشک خوشخواب در منزل با دستگاه

تشک های خوشخواب در بازار از تنوع زیادی برخوردار است. خیلی از آنها از جنس خوب و عالی می باشند. اما بعضی از تشک های معمولی بر اثر استفاده دچار بو گرفتگی و لکه می شود و نیاز به شستشو دارد. خوابیدن و استراحت کردن بر روی تشک هایی که دارای بو و یا لکه های کثیفی باشد خوش آیند نیست. تشک های تخت و خواب و خوشخواب همانند هر وسیله یا وسایل دیگر نیاز به شستشو دارد. ما در منزل و بر روی تخت و بدون جا به جایی کلیه خوشخواب ها را با دستگاه شستشو می دهیم. شستشو و یا خشکشویی خوشخواب در منزل توسط استادکار ها انجام می شود.

اگر در منزل و یا محل کار و یا در خوابگاه ها از هر نوع تشکی که استفاده می کنید قابل شستشو می باشد. شستشو با دستگاه به صورت تخصصی و با ضمانت در محل انجام می شود. خشکشویی بر روی تخت بدون ریزش آب و بدون کثیف کاری انجام می شود. ما علاوه بر شستشو و تمیز کردن تشک ها تمام لکه های آن را با مواد لکه بر از بین می بریم. می توانید با خیال راحت تشک های خوشخواب خود را به متخصص های ما بسپارید تا شستشو دهند.

خشکشویی خوشخواب در محل

خشکشویی و شستشوی تشک خوشخواب در محل با دستگاه به صورت ویژه انجام می شود. وقتی تشک ها در اثر استفاده دچار آلودگی و کثیفی می شوند چاره ای جز شستن ندارید. اما اگر تشک ها فقط چند لکه سطحی داشته باشد نیازی به کامل شستشو دادن نیست و می توانید فقط لکه ها را شستشو دهید. اما اگر خوشخواب ها خیلی کثیف بود و دارای لکه های قابل دید بود باید آن را با دستگاه شستشو دهید. ما این خدمات را در منزل و در محل شما با نظارت مشتری انجام می دهیم.

اگر در تهران و کرج هستید و به دنبال یک شرکت متخصص می گردید. شرکت مبل واش با سال ها تجربه و تخصص آماده ارائه خدمات خشکشویی می باشد. شرکت مبل واش دارای کادری منظم، مجهز، استادکار و آموزش دیده می باشد. بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در محل از متخصص های مبل واش بخواهید. این شرکت با نام مبل واش یا واش مبل در تهران و کرج فعالیت دارد. شستشوی انواع تشک های خوشخواب در محل با دستگاه و مواد شوینده نانو انجام می شود.

شستشوی تشک تخت در آپارتمان

شستشوی تشک تخت و خواب در تهران

شستشوی تشک تخت و خشکشویی خوشواب در منزل با دستگاه خیلی کار درستی است. خیلی ها هنگام کثیف شدن خوشخواب خود می خواهند که آن را آبکشی کنند. اما این کار خیلی کار نادرست و اشتباهی است آبکشی به تشک ها آسیب جدی وارد می کند. وقتی بخواهید که تشک را کامل با آب خیس کنید آب وارد اسفنج ها می شود. در اثر نفوذ آب به داخل تشک ها فنر های داخل آن زنگ می زند و بعد از یک مدت کوتاه باعث از بین رفتن تشک می شود. حتی تشک هایی که با آب کامل شستشو می شود به زمان بیشتری نیاز دارد تا خشک شود.

شستشوی خوشخواب در تهران با دستگاه خیلی کار درست و به صرفه ای است. تشک هایی که با دستگاه در محل شستشو می شود کاملا تمیز و لکه برداری می شوند. خوشخواب هایی که با دستگاه شستشو شود در کمترین زمان خشک می شود و قابل استفاده است. در نتیجه اگر می خواهید که تشک های خوشخواب خود را در منزل شستشو دهید آن را به متخصص ها بسپارید. شستشوی تشک خوشخواب در منزل تهران با دستگاه یک راه حل منطقی و مقرون به صرفه می باشد. تشک های خود را به شرکت های معتبر و آموزش دیده بسپارید تا شستشو دهند.

آیا خوشخواب برای شستشو نیاز به جا به جایی دارد؟

خیر برای شستشوی خوشخواب در منزل تهران نمی خواهد که آن را جا به جا کنید. در زمان های گذشته به دلیل اینکه دستگاه خشکشویی برای شستشوی خوشخواب و تشک تخت وجود نداشت آن را به قالیشویی ها می سپاردند. اما این روز ها با توجه به بازار آمدن دستگاه های خشکشویی می توانید انواع تشک را بدون جا به جایی شستشو داد. متخصص های ما شستشو و خشکشویی خوشخواب را در محل با دستگاه و مواد شوینده نانو شستشو می دهند. این خدمات بر روی تخت و سرجای خود انجام می شود. خوشخواب هایی که در منزل شستشو می شوند بعد از چهار ساعت قابل استفاده می باشند.

شستشوی خوشخواب در منزل

قیمت شستشوی تشک خوشخواب

قیمت شستشوی تشک خوشخواب با دستگاه در محل طبق قانون اتحادیه می باشد. این قیمت ها و نرخ نامه ها از طرف اتحادیه به شرکت های مجاز داده می شود. ما با توجه به اینکه عضو  رسمی اتحادیه هستیم سالانه تعرفه و نرخ نامه شستشو را دریافت می کنیم. قیمت شستشوی خوشخواب در محل سالی یک بار افزایش میابد. ما هر ساله تعرفه خود را با توجه به نرخی که اتحادیه اعلام می کند بر روی سایت خود و در قسمت تعرفه ها در معرض دید قرار می دهیم. شما همشهریان و مشتری های عزیز قبل از اقدام به شستشوی خوشخواب های خود می توانید نرخ و قیمت های ما را مشاهده کنید.

قیمت شستشوی خوشخواب در منزل به چند مورد اساسی بستگی دارد. شستن تشک های دو نفره بودن و یا یک نفره بودن آن در قیمت شستشو خیلی تاثیر دارد. مواد شوینده ای که برای شستشوی تشک مورد استفاده است خیلی مهم می باشد. این نوع شستشو نیز می تواند با درخواست مشتری باشد و مشتری نوع شستشو با مواد را می تواند مشخص کند. این مسائل در افزایش نرخ شستشو خیلی تاثیر دارد. شما می توانید قیمت های ما را با شرکت های مجاز دیگر مقایسه کنید و بعد از آن خوشخواب های خود را به متخصص های ما بسپارید.

انواع تشک های خوشخواب

  • تشک کامفورت فنری
  • تشک آناهیتا
  • تشک فرست کلاس
  • تشک طبی پاکتی
  • تشک سوپر استار

خدمات شستشوی تشک خوشخواب

تشک های خوشخواب و تخت و خواب این روز ها در اکثر خانه ها وجود دارد. تخت و خواب برای زوج ها و برای بچه ها نیز وجود دارد. ما حداقل یک سوم از عمر خود را بر روی تشک ها در خواب هستیم. در هنگام استراحت کردن و خوابیدن بر روی تشک ها زمان زیادی می باشد و ما یک سوم عمر خود را در خواب هستیم. اگر خوشخواب هایی که بر روی آن استراحت می کنیم کثیف و دارای بو باشد از خواب خود لذت نمی بریم. شما می توانید حداقل سالی دو بار تشک های خوشخواب خود را در منزل با دستگاه شستشو دهید تا تمیر و بدون بو باشد.

تشک های خوشخواب و تشک تخت و خواب همانند هر وسایل دیگر نیاز به مراقبت دارد. شما باید برای نظافت تشک های خود هر هفته یک بار جارو برقی بکشید تا گردو خاک به خورد تشک نفوذ نکند. و این تشک ها باید سالی دو بار با دستگاه شستشو انجام شود. شستشوی تشک خوشخواب زیاد سخت و وقت گیر نمی باشد و زمان کمی برای شستشو نیاز دارد. ما خشکشویی و شستن انواع تشک را در منزل بر روی تخت در کمترین زمان انجام می دهیم. این تشک ها بعد از شستشو نیازی به هوای آزاد ندارند تا خشک شوند کافیست که تشک ها را مقداری کج بر روی تخت قرار دهید تا هوا از زیر آن رد شود. این تشک ها بعد از سه ساعت قابل استفاده می باشد.

شستن تشک در منزل

شستشوی خوشخواب در منزل با دستگاه چقدر زمان لازم دارد؟

شستشوی تشک خوشخواب در منزل تهران زمان زیادی لازم ندارد. شستشو با دستگاه در کمترین زمان انجام می شود و حتی در زمان هایی که وقت کافی دارید ما خدمات ارائه می کنیم. شستشوی یک تشک خوشخواب در منزل کمتر از یک ساعت زمان نیاز دارد تا یک متخصص آن را شستشو دهد. شستشو با دستگاه راداکتور در محل و بر روی تخت و با نظارت خود مشتری می باشد. مشتری می تواند هنگام شستشو در منزل خود بر روی شستشو و نحوه شستشوی خوشخواب نظارت کند. با عالی ترین کیفیت و بهترین نوع مواد شوینده با ارزان ترین قیمت خشکشویی خوشخواب در کمترین زمان انجام می شود.

نحوه شستشوی ادرار بر روی خوشخواب

شستشوی تشک خوشخواب و لکه ادرار بر روی تشک ها به صورت تخصصی می باشد. انتظار نداریم که این مسئله پیش بیاید اما اتفاق می افتد. در خانه بچه ها خواه نا خواه بر روی تشک ها ادرار می ریزند و این کار پیش می آید. یا در خانه هایی که سالمند دارند به دلیل ناتوانی جسمی و کهولت سن دچار شب ادراری می شوند و یا نمی تواند ادرار خود را کنترل کنند. این مسئله کمی آزار دهنده می باشد و تشک ها به دلیل ادرار بوی بدی می دهد و لکه های آن ناخوش آیند است. خوشبختانه با توجه به دستگاه های شستشو و خشکشویی فقط نیاز دارد تا با یک شرکت متخصص تماس بگیرید تا آن را شستشو دهند.

شما در این هنگام به هر دلیل که تشک دچار کثیفی شد با مبل شویی مبل واش تماس بگیرید. اگر بچه خراب کاری کرد و یا حیوان خانگی بر روی تشک شما ناخواسته کاری کرد می توانید آن را شستشو دهید. ما در مبل واش با یک تیم متخصص و آموزش دیده آماده ارائه خدمات و شستشوی انواع لکه ها بخصوص لکه ادرار بر روی تشک ها می باشیم. شستشو و خشکشویی لکه ادرار و از بین بردن آن یکی از تخصص های شرکت ما می باشد. با بهترین مواد شوینده سر سخت ترین لکه ها را با دستگاه و مواد شوینده نانو از بین می بریم و تمیز می کنیم.

مراحل شستشوی خوشخواب در محل

شستشوی خوشخواب با دستگاه در محل و منزل مشتری در چند مرحله انجام می شود. ما شستشو و تمیز کردن و خشکشویی و لکه برداری خوشخواب هاو حتی خشک کردن آن را در چند مرحله به صورت ویژه انجام می دهیم. شما می توانید با ما همراه باشید تا کامل روش و مرحله به مرحله برای شما توضیح دهیم که چگونه خوشخواب را شستشو می دهیم.

  • هنگامی که خوشخواب کثیف می شود مشتری باید با یک شرکت متخصص  و مجاز تماس بگیرید.
  • انتخاب شرکت متخصص و اعزام متخصص به محل مشتری
  • سرویس کار ها در مرحله اول نوع و جنس خوشخواب را بررسی و شناسایی می کنند.
  • نوع و جنس تشک وقتی معلوم شد با توجه به آن از نوع مواد شوینده های مخصوص استفاده می شود.
  • در این مرحله متخصص با دستگاه دریلی پشت و روی خوشخواب و حتی بغل آن را کامل شستشو می دهد.
  • در مرحله بعدی متخصص لکه ها و یا ساهی و زردی های روی تشک را با مواد مخصوص لکه برداری می کند.
  • در آخرین مرحله تشک را با یک دستگاه مکندهخ پرقدرت کامل خشک می کنند.

شستن خوشخواب در منزل

بهترین روش برای شستشوی خوشخواب کدام است؟

شستشوی خوشخواب در منزل و یا در کارگاه هم انجام می شود. حتی خیلی ها در گذشته خوشخواب را در حیاط و یا پشت بام نیز شستشو می دادند. شستشو در حیاط با آب فراوان خیلی کار اشتباهی است و به شدت به خوشخواب آسیب وارد می شود. شستشو در قالیشویی نیز با هزینه های زیاد و رفت و برگشت و زمان دو سه روزه نیز می باشد. اما بهترین و راحت ترین روش شستشوی خوشخواب شستشو با دستگاه در منزل می باشد. شستشوی تشک خوشخواب در منزل در کمترین زمان و با ارزان ترین قیمت و به صورت حرفه ای نیز شستشو می شود. بهترین روش همین شستشو در منزل می باشد.

آیا می توان خوشخواب را با آب شستشو داد؟

بله می توان تشک را با آب کامل شستشو داد. اما هر تشکی را نمی توان کامل خیس کرد و شستشو داد. تنها تشک هایی که داخل آنها فنر وجود ندارد را می توان با آب شستشو داد. اگر تشک هایی که داخل آن فنر وجود دارد ایرانی یا خارجی بودن آن هم مهم نیست به هر حال خراب می شود. چون فنر ها از جنس آهن هستند و آهن با خیس شدن زنگ می زند و زنگ زدگی آهن باعث از بین رفتن پارچه تشک می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *