فرش شویی در منزل

فرش شویی در منزل با دستگاه

5/5 - (1 امتیاز)

فرش شویی در منزل با دستگاه یکی از اصلی ترین خدمات در منزل می باشد. خشکشویی و شستشوی انواع فرش در منزل با دستگاه و مواد شوینده درجه یک انجام می شود. بهترین و با کیفیت ترین نوع خدمات در منزل و محل با عالی ترین کیفیت ارائه می شود. فرش شویی و شستشوی فرش در منزل با دستگاه به صورت تخصصی توسط استادکار ها انجام می شود. می توانید برای دریافت خدمات با کیفیت در منزل با نزدیک ترین شعبه مبل واش تماس بگیرید. یا می توانید سفارش خود را در سایت ما به صورت آنلاین و رایگان ثبت نمایید و از خدمات ویژه ما بهره مند شوید. فرش های خود را در هر کجا از تهران و کرج که هستید به شرکت های مجاز و معتبر بسپارید.

فرش شویی در منزل با دستگاه

فرش شویی با دستگاه در منزل به صورت تخصصی و خشکشویی می باشد. بهترین و با کیفیت ترین شستشو را از متخصص های ما بخواهید. ما کلیه سرویس کار های خود را برای شستشوی انواع فرش در منزل آموزش داده ایم. ما این خدمات را به صورت تخصصی و با دستگاه های پیشرفته در کمترین زمان انجام می دهیم. می توانید هر نوع فرشی که دارید را در منزل با دستگاه شستشو دهید. شستشوی انواع فرش های ماشینی، دستی، ابریشمی، آنتیک و فرش های خارجی را با دستگاه شستشو انجام می شود.

شستشوی انواع فرش با دستگاه توسط استادکار هاید آموزش دیده و متخصص انجام می شود. شما می توانید فرش های خود را به کارگاه های قالیشویی نفرستید ما فرش را کامل در منزل تمیز می کنیم. در کمترین زمان ممکن بدون ریزش آب و کثیف کاری خدمات شستشوی فرش انجام می دهیم. عالی ترین کیفیت و بهترین خدمات را از ما بخواهید. فرش شویی در خانه بهترین و مقرون به صرفه ترین نوع شستشو می باشد که با نظارت مشتری انجام می شود. . فرش های خود را به قالیشویی ها و فرش شویی های مجاز و معتبر بسپارید.

شستن فرش در منزل

شستشوی فرش در محل با دستگاه

شستشوی فرش در منزل با دستگاه های پیشرفته و مدرن انجام می شود. این خدمات با مواد های شوینده درجه یک و نانو در محل انجام می شود. این خدمات با دستگاه های مدرن و با ارزان ترین قیمت و در عین حال بهترین شستشو می باشد. شستشوی فرش در منزل با دستگاه مزیت های زیادی نصبت به ارسال کردن آن به کارخانه قالیشویی می باشد. این خدمات به دلیل به صرفه بودن و ارزان بودن آن خیلی پر طرفدار می باشد. دستگاه های شستشوی فرش در منزل خیلی کار را آسان کرده است. ما می توانیم کلیه فرش ها را در محل با دستگاه شستشو دهیم.

این روز ها با توجه به دستگاه های مدرن و پیشرفته شستشوی فرش در منزل خیلی راحت شده است. این دستگاه ها برای کلیه فرش ها قابل استفاده می باشد. این امکان را فراهم کرده که با در دست داشتن مواد شوینده و دستگاه به راحتی فرش را در منزل شستشو داد. اگر می خواهید که شستشوی فرش در منزل را با دستگاه انجام دهید کافیست که با ما تماس بگیرید. بهترین و با کیفیت ترین نوع شستشو در منزل تهران را از ما بخواهید.

چه فرش هایی را می توان با دستگاه شستشو داد؟

  1. انواع فرش های ماشینی معمولی و ابریشمی
  2. انواع فرش های دستبافت معمولی و ابریشمی
  3. شستشوی انواع فرش های آنتیک و عتیقه
  4. شستشوی انواع فرش های ترک و بلژیکی
  5. شستشوی انواع فرش های صادراتی و کهنه
  6. شستشوی انواع فرش های ایرانی و خارجی

شستشوی فرش در منزل

خشکشویی فرش در منزل با شامپو

خشکشویی فرش در منزل با شامپو و دستگاه به صورت خشکشویی می باشد. خشکشویی انواع فرش ها در منزل خدماتی است که برای اکثر خانه ها و حتی شرکت ها مورد استفاده می باشد. این نوع خدمات برای کسانی که وقت کافی برای شستشوی فرش های خود ندارند خیلی مناسب است. شما می توانید در زمان هایی که وقت خالی دارید با شرکت مبل واش تماس بگیرید و از آنها خدمات خشکشویی فرش در منزل بخواهید. این خدمات با دستگاه توسط استادکار ها انجام می شود.

از آن جهت گفته می شود که این خدمات برای کارمندان و کسانی که درگیری کار دارند. یا هر دو مشغول به کار هستند و وقت اینکه فرش را برای شستشو به قالیشویی بسپارند ندارند خیلی عالی می باشد. متخصص های ما با دستگاه در زمانی که شما وقت کافی دارید و یا روز تعطیل می باشد خدمات انجام می دهند. شستشوی فرش با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپون جزو تخصصی ترین فعالیت و کار ما می باشد. با عالی ترین نوع مواد شوینده بهترین خدمات را از ما بخواهید.

قالیشویی در منزل تهران

قالیشویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو روش جدید و منحصر به فرد می باشد. ارائه خدمات تخصصی ما در مورد تمیز کردن و نظافت فرش می باشد. قالیشویی در منزل با دستگاه خیلی با شستشوی قالی در قالیشویی فرق دارد. می توان گفت که در تمام محله ها و منطقه های تهران و کرج خدمات قالیشویی در منزل انجام می شود. اما شما باید برای شستشوی فرش های خود در منزل یک شرکت متخصص و مجاز انتخاب نمایید تا شستشوی فرش ارائه دهند.

عالی ترین شستشوی فرش با دستگاه راداکتور و یا همان دستگاه فرش شویی در منزل می باشد. نوع شستشو در منزل می تواند با درخواست مشتری باشد. مشتری می تواند انتخاب کند که از مواد شوینده نانو یا تگزاپون استفاده نماید. در نظر داشته باشید که برای شستشوی انواع فرش در منزل نیازی به جا به جایی ندارد. ما این خدمات را در منزل و یا محل مشتری با دستگاه و با نظارت مشتری ارائه می دهیم. کلیه خدمات ما به صورت تخصصی و با ضمانت می باشد. با اطمینان کامل خدمات خشکشویی فرش های خود را به ما بسپارید. برای دریافت خدمات فرش شویی سفارش خود را ثبت نمایید.

آیا دستگاه فرش شویی فرش را کامل تمیز می کند؟

بله اگر از لحاظ خشکشویی باشد کامل تمیز می کند و لکه ها را از بین می برد. اما اگر بخواهید که فرش را کامل آبکشی کنید و یا آن را با آب کامل شستشو دهید خیلی فرق دارد. کسانی که می خواهند فرش را آبکشی کنند باید آن را به قالیشویی بسپارند. اما این خدمات فرش شویی در منزل برای فرش هایی که آنچنان کثیفی و لکه ندارند خیلی عالی است. ما شستشوی فرش در منزل را با مواد شوینده درجه یک تضمینی انجام می دهیم. کلیه فرش ها به کامل حتی ریشه های آن نیز شستشو می شود. خوبی این خدمات آن است که در کمترین زمان انجام می شود.

خدمات کلی

 

نوع شستشو در منزل شستشو با دستگاه فرش شویی
نوع مواد شوینده برای شستشوی فرش نانو، تگزاپون و من
قیمت فرش شویی برای سال قیمت تا پایان سال 1402 می باشد
قیمت شستشوی فرش ماشینی معمولی هر متر مربع 30 هزار تومان
قیمت شستشوی فرش ماشینی خارجی و اکرلیک هر متر مربع 35 هزار تومان
قیمت شستشوی فرش دستبافت معمولی هر متر مربع 50 هزار تومان
قیمت شستشوی فرش دستبافت اعلا و کرک هر متر مربع 80 هزار تومان
قیمت شستشوی فرش ابریشم و گل ابریشم هر متر مربع 150 هزار تومان
تلفن تماس شعبه مرکزی 02144002665
تلفن تماس شعبه شرق و شمال 02188378425
سرویس سرتاسر تهران و کرج سرویس کاملا رایگان می باشد
تلفن تماس برای کرج 09902044020

فرش شویی در تهران با دستگاه

فرش شویی در تهران با دستگاه و مواد شوینده نانو عالی ترین خدمات می باشد. فرش شویی در تهران با دستگاه برای انواع فرش های ماشینی، دستی، اعلا و ابریشم می باشد. اگر می خواهید که فرش خود را در تهران با کمترین هزینه شستشو دهید؟ اگر می خواهید در کمترین زمان فرش خود را شستشو دهید؟ اگر می خواهید که فرش خود را بدون جا به جایی و ارسال به کارخانه خشکشویی کنید؟ اگر می خواهید که فرش را بدون خیس شدن تمیز کنید؟ می توانید با شرکت مبل واش تماس بگیرید. این خدمات در منزل همانند موکت شویی در منزل می باشد.

شرکت مبل واش با سال ها تجربه و تخصص آماده ارائه خدمات می باشد. فرش شویی در تهران با دستگاه تخصص متخصص های شرکت مبل واش می باشد. ما می توانید جواب تمام سوالات شما را به صورت عملی در منزل بدهیم. خشکشویی با دستگاه در منزل تهران جزو خدمات درجه یک می باشد. بهترین و با کیفیت ترین نوع خدمات فرش شویی در منزل با دستگاه و مواد نانو می باشد. فرش های خود را به متخصص های آموزش دیده و مجرب بسپارید. مبل واش عضو رسمی اتحادیه فرش شویان تهران می باشد.

فرش شویی در محل

قیمت شستشوی فرش در منزل با دستگاه

قیمت فرش شویی در منزل با دستگاه طبق قانون و تعرفه اتحادیه می باشد. شستشو و خشکشویی فرش در منزل با نرخ نامه اتحادیه انجام می شود. ما کلیه خدمات فرش شویی و شستن فرش در منزل را با دستگا و با تعرفه اتحادیه انجام می دهیم. شرکت مبل واش با توجه به اینکه عضو معتبر اتحادیه می باشد طبق تعرفه این اتحادیه خدمات ارائه می کند. اگر در تهران و کرج هستید می توانید فرش های خود را به شرکت های متخصص و مجاز بسپارید. کلیه خدمات طبق تعرفه انجام می شود.

قیمت و نرخ شستشوی فرش در منزل با تعرفه اتحادیه می باشد. قیمت و تعرفه ما را در قسمت تعرفه ها مشاهده کنید و بعد از آن با قیمت شرکت های دیگر مقایسه نمایید. بعد از مشاهده و مقایسه می توانید برای شستشوی فرش های خود با نزدیک ترین شعبه مبل واش تماس بگیرید. کلیه خدمات فرش شویی در منزل ما با نرخ اتحادیه و با ضمانت کتبی می باشد.

عواملی که در افزایش قیمت فرش شویی تاثیر دارد؟

  • نوع و جنس فرش ها با طرح های مختلف آن
  • ماشینی بودن و یا دستی بودن نوع فرش
  • فرش های معمولی دستبافت یا فرش کرک و پشمی
  • فرش های ابریشمی و گل ابریشم
  • نوع برجسته بودن فرش های خاص ماشینی
  • نوع ایرانی بودن یا خارجی ( بلژیکی، ترک، ابریشمی، ماکارونی، فانتزی و..)
  • نوع مواد شوینده برای شستشو (نانو، تگزاپون، شامپوی ایرانی )

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *