مبل شویی در منزل

مبل شویی در منزل با دستگاه

5/5 - (1 امتیاز)

مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو با عالی ترین کیفیت می باشد. بهترین و با کیفیت ترین نوع شستشو در محل با دستگاه به صورت تخصصی ارائه می شود. شستشوی مبل و موکت در منزل توسط استادکار های آموزش دیده و مجرب انجام می شود. بهترین و عالی ترین و نوع شستشو با ارزان ترین قیمت در منزل تهران انجام می شود. برای دریافت خدمات مبل شویی در منزل در سایت ما به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید. مبل های خود را در به مبل شویی های مجاز و متخصص در تهران و کرج بسپارید. خشکشویی مبل با دستگاه راداکتور در کمترین زمان بدون ریزش آب انجام می شود.

مبل شویی در منزل تهران

مبل شویی در منزل تهران یکی از اصلی ترین و تخصصی ترین خدمات ما می باشد. شستشوی مبل با دستگاه در منزل به صورت تخصص و با عالی ترین کیفیت در محل و منزل مشتری انجام می شود. متخصص های ما برای شستشوی کلیه مبل ها در منزل آموزش دیده اند و خدمات تخصصی ارائه می دهند. مبل و صندلی جزو وسایل مهم و تزئینی در منزل می باشد و برای منزل یک وسیله مفید و کار بردی می باشد. این روز ها همه از مبل به صورت دائمی و همیشگی استفاده می کنند. مبل ها در منزل تهران در اثر استفاده زیاد دچار آلودگی و کثیفی می شود و نیاز به شستشو دارد.

اگر به خاطر داشته باشید در زمان های گذشته بر روی مبل ها پارچه های سفید می کشیدند. در آن زمان ها به دلیل اینکه دستگاه های مبل شویی وجود نداشت بر روی مبل ها ملافه می کشیدند تا کثیف نشوند. اگر مبل ها به هر دلیلی کثیف می شدند یا باید مبل را عوض می کردند و یا پارچه آن را کامل عوض می کردند این کار هزینه های زیادی در بر داشت. به این دلایل از مبل فقط در مهمانی های مهم و مراسم ها استفاده می شد و بعد از استفاده روی آن را می پوشاندند. اما این روز ها دیگر نیازی به این کار ها نیست و هر وقت مبل ها کثیف شد می توانید از مبل شویی های معتبر و مجاز در تهران خدمات بگیرید.

خشکشویی مبل در منزل
خشکشویی مبل در منزل

مبل شویی در تهران

مبل شویی در تهران از آن دسته از خدماتی است که برای شستشوی کلیه مبل های خانه و شرکت ها می باشد. اگر در تهران هستید و می خواهید که مبل های خود را به صورت تخصصی شستشو دهید آن را به ما بسپارید. مبل شویی و خشکشویی مبل واش خدمات خشکشویی مبل در تهران را به صورت تخصصی توسط استادکار های متخصص انجام می دهند. شستشوی مبل های ایرانی و خارجی با دستگاه در کمترین زمان ممکن با بهترین نوع شستشو انجام می دهیم. مبل شویی در منزل تهران یکی از تخصصی ترین خدمات ما می باشد و جزو کار های تخصصی و حرفه است. مبل های خود را به متخصص ها بسپارید تا شستشو دهند.

مبل شویی در تهران با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپون در منزل انجام می شود. شستشو و خشکشویی مبل با دستگاه می باشد و هر نوع مبل که در منزل داشته باشید و یا هر کثیفی که داشته باشد قابل شستشو می شود. مبل شویی در منزل و شستشوی مبل های تمام شرکت را با دستگاه شستشو می دهیم. مبل دیگر این روز ها یک وسیله خیلی ضروری می باشد که علاوه بر خانه ها در شرکت ها نیز از آن استفاده می کنند. این مبل ها به دلیل استفاده مداوم و همیشگی دچار آلودگی می شود و نیاز به شستشو دارد. بعد از کثیف شدن مبل های خود با مبل شویی مبل واش تماس بگیرید و خدمات تخصصی را از متخصص های ما بخواهید.

مبل شویی در منزل کرج

مبل شویی در کرج با دستگاه انجام می شود شرکت مبل واش علاوه بر تهران در چند شهر دیگه خدمات ارائه می کند. شستشوی مبل در کرج نیز برای تمام محله ها و مناطق کرج نیز می باشد. مبل شویی با دستگاه در کرج با شامپو و مواد شوینده درجه یک انجام می شود. بهترین تکنسین ها و متخصص های مبل شویی در منزل کرج آماده ارائه خدمات به شما همشهری های عزیز می باشند. تمام خدمات مبل شویی در محل جهت شستشو را به متخصص های مبل واش بسپارید.

کلیه خدمات مبل شویی و خشکشویی مبل در کرج توسط استادکار های آموزش دیده انجام می شود. این متخصص ها بدون نیاز به جا به جایی در منزل و محل کار در کرج خدمات خشکشویی مبل ارائه می دهند. این دستگاه ضمن حفظ کیفیت مواد شوینده مناسب و مطابق استانداردهای جهانی و رعایت پروتکل های بهداشتی می باشد. شستشوی انواع مبل های سلطنتی، پارچه ای، چرمی و انواع مبل های چستر و خارجی با دستگاه در کرج شستشو می شود.

مبل شویی در منزل

مبل شویی در محل با دستگاه

مبل شویی در تهران مبل شویی مبل واش ارائه دهنده کلیه خدمات مبل شویی می باشد. شستشوی مبل در محل با دستگاه به صورت تخصصی و ویژه انجام می شود. بهترین و با کیفیت ترین خدمات مبل شویی با دستگاه در محل ارائه می شود. شستشوی مبل در منزل با کیفیت عالی و درجه یک و با قیمت مناسب انجام می شود. برای شستشوی مبل های خود در محل از متخصص های مبل واش کمک بگیرید و خدمات با کیفیت را از ما بخواهید. ارائه خدمات مبل شویی به منازل، هتل ها، شرکت ها، و رستوران ها می باشد.

مبل شویی در محل با دستگاه جزو خدمات با کیفیت ما می باشد. برای استفاده از خدمات مبل واش در سایت ثبت سفارش نمایید. شستشوی انواع مبل های ایرانی و خارجی در محل با طرح و رنگ های مختلف در منزل انجام می شود. مبل شویی با دستگاه در محل برای شستشوی انواع مبل هایی است که در زیر ذکر می شود.

  • مبل استیل
  • مبل راحتی
  • مبل کلاسیک
  • مبل سلطنتی
  • مبل مخمل
  • مبل تخت و خواب شو
  • مبل شزلون
  • مبلمان لاوست

بهترین مبل شویی در تهران

مبلمان یک بخش جدایی ناپذیر از دکوراسیون منزل می باشد. این روز ها دیگر مبل یک وسیله تزئینی و برای زیبایی خانه و شرکت استفاده می شود. ما وقت زیادی را روی مبل ها در طول روز می گذرانیم اغلب هنگام وارد شدن به خانه یا شرکت خود بر روی مبل ها می نشینیم. حتی برای استراحت کردن نگاه کردن به تلویزیون و خوابیدن نیز از مبل استفاده می شود. مبل ها بر اثر آلودگی و استفاده زیاد دچار کثیفی و چرکمرد می شوند و نیاز به شستشو پیدا می کنند. اینجاست که به بهترین مبل شویی در تهران نیاز دارید و باید با آن برای شستشوی مبل های خود تماس بگیرید.

علاوه بر آلودگی ناشی از محیط های شهری دود های ناشی از سیستم های گرمایشی و سرمایشی  نقش زیادی در آلودگی دارند. اطمینان کامل از پاکیزگی و بهداشت مبل ها در منزل دغدغه خیلی از خانم ها می باشد. ما با اطمینان کامل در تهران جزو بهترین مبل شویی ها می باشیم. می توانید با خیال راحت مبل های خود را برای شستشو و خشکشویی به متخصص های شرکت مبل واش بسپارید. بهترین و با کیفیت ترین نوع شستشو را با ارزان ترین قیمت از متخصص های ما دریافت کنید.

مبل شویی در منزل با مواد نانو

مبل شویی در منزل با مواد نانو به صورت تخصصی انجام می شود. اگر در تهران هستید و به دنبال یک مبل شویی در منزل با مواد نانو هستید. ما بهترین خدمات را با مواد نانو انجام می دهیم. بهترین و با کیفیت ترین مبل شویی در منزل با مواد درجه یک و نانو انجام می شود. کلیه خدمات مبل شویی در منزل با دستگاه به صورت تخصصی و با ضمانت می باشد. شستشوی انواع مبل در منزل توسط استادکار های آموزش دیده و حرفه ای انجام می شود. مبل های خود را به مبل شویی های متخصص و مجاز بسپارید. ارزان ترین مبل شویی در منزل با دستگاه شرکت مبل واش می باشد.

دستگاه مبل شویی در منزل

خدمات مبل شویی در منزل با دستگاه شامل شستشوی کل مبل می باشد. دستگاه های مبل شویی برای شستشوی انواع مبل ها به صورت حرفه ای طراحی شده اند. می توانید در منزل از دستگاه مبل شویی برای شستشوی مبل های خود استفاده کنید. یا می توانید برای آسایش بیشتر و راحتی بیشتر از یک شرکت مبل شویی در منزل بخواهید که مبل را با دستگاه شستشو دهند. شستشوی مبل با دستگاه شامل شستشوی کوسن، تشک های مبل و چهر چوب آن را با دستگاه شستشو می دهند. مبل شویی در تهران با دستگاه به صورت حرفه ای و تخصصی توسط متخصص ها انجام می شود.

روش های زیادی برای شستشوی مبل در منزل وجود دارد. که از بین روش ها بهترین و به صرفه ترین نوع آن مبل شویی در منزل با دستگاه می باشد. شستشوی مبل در منزل و محل کار با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپون انجام می شود. با عالی ترین کیفیت و بهترین مواد شوینده در منزل و محل کار شستشوی مبل را به صورت تخصصی انجام می دهیم. این دستگاه ها برای شستشوی عمیق و لکه های قدیمی خیلی موثر می باشد. دستگاه ها با فرچه هایی که دارد قادر به تمیز کردن کل مبل و از بردن تمام لکه های آن می باشد. مبل های خود را در منزل به مبل شویی های مجاز و معتبر بسپارید تا شستشو دهند.

مبل شویی با دستگاه

نزدیک ترین مبل شویی در تهران

شرکت خدماتی مبل واش ارائه دهنده انواع خدمات مبل شویی در تهران می باشد. شرکت مبل واش در نزدیکی شما با بهترین روش خشکشویی مبل را ارائه می کند. می توانید برای شستشوی مبل های خود در تهران با نزدیک ترین مبل شویی در محل خود تماس بگیرید. انواع مختلف و متنوعی از مبل شویی و خشکشویی مبل در واش مبل انجام می شود. لذا می توانید برای شستشوی هر نوع مبل می توانید در نزدیک ترین محل به خودتون از مبل واش خدمات دریافت نمایید.

مبل شویی جزو خدماتی است که فقط در برخی از قالیشویی ها انجام می شود. اما می توان گفت که این روز ها با به بازار آمدن دستگاه های مبل شویی می توانید از خیلی شرکت های خدمات در خواست مبل شویی نماید. اما این خدمات به تخصص و آموزش نیاز دارد و باید مبل های خود را به کسانی که در این کار متخصص هستند بسپارید. ما در شرکت مبل واش تهران تمام نیرو های خود را آموزش داده ایم و تمام کار ها به صورت تخصصی انجام می دهیم.

مبل شویی خوب در تهران

مبل شویی یکی از اصلی ترین و حرفه ای ترین نوع خدمات در هر شرکت می باشد. اما با گران شدن مبل ها شما باید در انتخاب مبل شویی خیلی دقت کنید. یک مبل شویی خوب در تهران و کرج به صورت تخصصی خدمات ارائه می کند. اگر به یاد داشته باشید در گذشته برای شستشوی مبل ها آن را به حیاط خانه می بردند تا شستشو دهند. این کار به دلیل نفوذ آب زیاد به داخل اسفنج باعث رطوبت در داخل مبل می شد و باعث پوسیده شدن مبل نیز می شد. اما این روز ها می توانید برای شستشوی مبل های خود از مبل شویی خوب و معتبر در تهران خدمات دریافت کنید.

بیشتر افراد برای شستشوی مبل های خود این روز ها از خدمات شستشوی مبل در منزل استفاده می کنند. این خدمات از سال های 85 به بعد مورد پسند عموم مردم می باشد و همه از آن استفاده می کنند. این خدمات بدون ریزش آب و کثیف کاری در منزل و بدون جا به جایی در کمترین زمان ممکن با قیمتی خیلی کم شستشو می شود. این دستگاه قابل حمل می باشند و این دسترسی را در اختیار کارکنان ما قرار داده که در محل کار و منزل مشتری خدمات مبل شویی خوب ارائه دهند. مبل های خود را در هر کجا از تهران یا کرج هستید به مبل شویی های مجاز و آموزش دیده بسپارید.

اطلاعات کلی در باره مبل شویی
محل شستشوی مبل منزل و محل کار مشتری
نحوی مبل شویی شستشوی مبل و خشکشویی با دستگاه
نوع شستشو خشکشویی و بخار شویی با دستگاه
قیمت سال 1403
شهر های تحت پوشش تهران و کرج
نوع مبل انواع مبل سلطنتی، راحتی، استیل، چرم، چستر و …
قیمت شستشوی مبل نه نفره مبل نه نفره  700 هزار تومان
نرخ شستشوی مبل هفت نفره مبل هفت نفره 600 هزار تومان
تعرفه شستشوی مبل نیم ست مبل نیم ست 500 هزار تومان
قیمت شستشوی صندلی نهار خوری قیمت شستشوی صندلی نهار خوری هر عدد 40 هزار تومان
قیمت شستشوی صندلی انواع ماشین توافقی
مناطق تحت پوشش تمام 22 منطقه تهران و شهر کرج
تلفن تماس غرب تهران 02144002665
تلفن تماس شرق تهران 02188378425
تلفن تماس شمال تهران 02144474689
تلفن تماس جنوب تهران 02166277450
تلفن تماس کرج 09902044010
نوع مواد شوینده تگزاپون، شامپوی من و مواد شوینده نانو
ساعت کار مبل شویی از ساعت هفت صبح تا دوازده شب
سرویس ایاب و ذهاب برای مبل شویی در منزل تهران و کرج کاملا رایگان می باشد

مبل شویی ارزان در تهران

مبل شویی و شستشوی مبل این روز ها دغدغه بسیاری از خانم ها شده است. مبل ها به دلایل زیادی کثیف می شوند و نیاز به شستشو دارند. خرده های غذا و آشغال های ریز در درز ها و شیار های مبل قرار می گیرد. انواع و اقسام نوشیدنی ها بر روی مبل ها در روز های مختلف مانند مهمانی می ریزد. یا خانه هایی که کودکان خردسال یا از حیوانات خانگی نگهداری می کنند بیشتر این موارد وجود دارد. مبل شویی ارزان یکی از خدماتی است که برای این خانه واجب می باشد. چون این حداقل در سال دو یا سه بار به آن نیاز پیدا می کند.

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از دستگاه های مکانیزه کار خیلی آسان می باشد. متخصص های ما در کمترین زمان با ارزان ترین قیمت شستشوی مبل در تهران را ارائه می کنند. شستشوی مبل کار بسیار راحتی می باشد اما این کار نیاز به تخصص و دقت زیادی دارد. می توانید برای شستشوی مبل هایتان با ارزان ترین قیمت در تمام نقاط تهران با ما در تماس باشید. بهترین و با کیفیت ترین خدمات خشکشویی مبل در محل را از ما بخواهید با ارزان ترین قیمت به صورت تخصصی می باشد. یا می توانید برای شستشوی مبل ارزان در سایت ما به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید و از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید.

خدمات دیگر ما در مبل واش

شستشوی مبل در محل

مراحل شستشوی مبل در منزل

شستشوی مبل با دستگاه در منزل در چند مرحله به صورت اصولی شستشو می شود. ما توسط متخصص های آموزش دیده شستشوی مبل را با دستگاه در منزل انجام می دهند. ما در ادامه تمام مراحلی را که برای شستشوی مبل در منزل نیاز است به صورت کامل توضیح می دهیم.

مرحله اول:

در مرحله اول شما برای شستشوی مبل های خود نیاز به یک مبل شویی متخصص و مجاز دارید. در این مرحله بعد از پیدا کردن یک شرکت متخصص می توانید با آن تماس بگیرید. بعد از تماس با مبل شویی مورد نظر متخصص ها و سرویس کار های خود را برای شستشوی مبل با دستگاه به محل اعزام می کند. متخصص ها باید جنس و نوع مبل را برای شستشو شناسایی کنند تا از مواد شوینده متناسب با آن استفاده نمایند. باید بدانند که مبل از پارچه های رنگی در زیر آن استفاده نشده باشد تا در هنگام شستشو رنگ پس ندهد. این مسائل در مرحله اول کاملا باید بررسی شود.

مرحله دوم:

متخصص برای شستشوی مبل دستگاه ها را آماده می کند و مواد مورد استفاده را در دستگاه قرار می دهد. در این مرحله متخصص باید مبل را به صورت کامل جارو کند. می تواند از جارو برقی منزل مشتری استفاده کند و در غیر این صورت می تواند از دستگاه مکنده برای جارو کردن روی مبل استفاده نماید. کاملا باید شیار های مبل را کامل جارو کند تا آشغال های داخل درز ها و شیار ها کامل از بین رود. یا مبل های که خیلی وقت هست که استفاده نشده و گرد و خاک دارد باید جارو شود. مبل هایی که گرد و خاک دارد اگر جارو کشیده نشود بعد از شستشو چرک مرد می شود و زیبای خود را از دست می دهد.

مرحله سوم:

در این مرحله سرویس کار یا استادکار مبل دستگاه را به دریل فرچه ای وصل می کند. با فرچه روی مبل حتی جا هایی که دستگاه می چرخد را به صورت کامل شستشو می دهد. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که قادر به شستشوی تمام درز ها و شیار های مبل می باشد و آن را کامل تمیز می کند. قسمت های نشیمن و دسته های مبل معمولا بیشترین چرک را به خود می گیرد و بیشتر از هر جای مبل کثیف تر می باشد. این قسمت ها را به صورت تخصصی دو یا سه بار شستشو می دهند تا تمیز شود. اما اگر کثیفی های مبل اگر از بین نرود از مواد لکه بر نانو پاکر و نانو سان نیز برای تمیز شدن بهتر استفاده می کنند.

مرحله چهارم:

همان طور که می دانید این مرحله مرحله پایانی می باشد. ما در این مرحله از یک دستگاه مکنده پرقدرت برای جمع آوری آب و کف و مواد شوینده استفاده شده برای مبل را روی مبل جمع می کنیم. حتی در هنگام خشک کردن و وکیوم کردن مبل ها اگر قسمت هایی که تمیز نشده است یک با دیگر آن قسمت های سیاهی را شستشو می دهیم تا تمیز شود. مبل شویی با دستگاه در منزل از خدماتی است که مبل را به گونه ای شستشو می دهد و خشک می کند که نیاز به هوای آزاد ندارد. شما بعد از شستشو و وکیوم کردن در این مرحله بعد از چهار ساعت می توانید از مبل های تمیز و خشک خود استفاده کنید.

قیمت مبل شویی در منزل با دستگاه

قیمت شستشوی مبل و تعرفه مبل شویی در شرکت ها به صورت قیمت مصوب اتحادیه می باشد. قیمت ها سالانه با توجه به تورم از طرف سازمان صنایع و معدن افزایش میابد. این قیمت ها هر سال یک بار تغییر می کن و به مبل شویی های معتبر و مجاز اعلام می شود. قیمت و نرخ نامه مبل شویی از طرف اتحادیه برای مبل شویی های مجاز فرستاده می شود و باید طبق آن خدمات ارائه دهند. ما در شرکت مبل واش خدمات خشکشویی و شستشوی مبل را با توجه به تعرفه اتحادیه به مشتریان اعلام می کنیم. حتی ما قیمت های خود را به صورت شفاف در سایت قرار داده ایم.

شرکت مبل واش خدمات مبل شویی را با تعرفه و حتی بعضی از ماه ها زیر تعرفه اعلام می کند. می توانید برای مشاهده قیمت ها به قسمت تعرفه ها سری بزنید و قیمت های ما را مشاهده کنید. بعد از مشاهده و بررسی قیمت های ما را با تعرفه شرکت های مجاز دیگر مقایسه کنید و بعد از اطمینان کامل با ما در تماس باشید. برای شستشوی انواع مبل با تعرفه اتحادیه در سایت ما ثبت سفارش نمایید. یا می توانید با یکی از تلفن های ما با ما در ارتباط باشید. قیمت مبل شویی با تعرفه و نرخ نامه اتحادیه در تمام نقاط تهران و کرج به صورت تخصصی و حرفه ای ارائه می شود.

عواملی که در افزایش قیمت مبل تاثیر دارد کدامند؟

  1. نوع مبل ( سلطنتی، استیل، چستر، تمام پارچه، چرم، فوم، راحتی، نیمه راحتی، ایرانی یا خارجی بودن
  2. نوع و جنس پارچه مبل (کتان، چرم، ساتن، پارچه های مخملی، پارچه ترک و…
  3. تعداد تشک های دوبل و جدا شدنی و اضافه مبل
  4. تعداد بالشتک ها و کوسن های روی مبل
  5. خدمات سفارشی و درخواستی مشتری
  6. نوع مواد شوینده (تگزاپون، نانو، شامپو فرش و …)
  7. شستشوی ویژه و تخصصی با مواد نانو

مزایای مبل شویی در منزل با دستگاه

برای داشتن مبل هایی تمیز و بدون لکه با مزایای مبل شویی در منزل آشنا شوید. در زمان های گذشته مبل ها فقط برای مهمانی ها و جلسه های مهم استفاده می شد. اما این روز ها مبل یک وسیله تزئینی و مهم در زیبای خانه می باشد. به دلیل استفاده همیشگی و دائمی مبل ها در معرض آلودگی و کثیفی می باشند و نیاز به شستشو دارند. شستشوی این مبل ها با دستگاه مزایای زیادی دارد. مبل شویی با دستگاه خیلی کار مفید و به صرفه ای می باشد.

  • شستشوی مبل در منزل با دستگاه خیلی آسان و راحت می باشد
  • صرف جویی در زمان و وقت برای مشتری
  • پاسخ دادن صریح و منطقی به مشتری در زمان شستشو
  • خشک شدن مبلمان در کمترین زمان
  • مبل نیازی به جا به جایی یا ارسال به کارخانه ندارد
  • مبل در جا با دستگاه شستشو می شود و هیچ گونه کثیف کاری هم ندارد
  • مبلی که با دستگاه شستشو شود عمر طولانی تری دارد
  • قیمت مبل شویی در منزل به صرفه می باشد
  • هر زمان بخواهید مبل های خود را شستشو دهید در دسترس می باشد

نظرات در باره مبل شویی در سایت نی نی سایت

می توانید در سایت نی نی سایت نظرات و سوالات خود را در باره مبل شویی بپرسید. در این چون یک سایت تبادل نظرات مشتریان در هر زمینه ای می باشد جواب خیلی از سوالات را اینجا می توان گرفت. مبل شویی مبل واش در نی نی سایت نیز جواب سوالات شما را به خوبی می دهد. از آنجا که مخاطبان این سایت بیشتر خانم ها هستند می توانید از نظرات مشتریانی که قبلا از مبل واش خدمات دریافت کرده اند اطلاعات کسب کنید. یک مبل شویی خوب در همه جا از آن سخن می گویند و به دوستان پیشنهاد می شود. مبل شویی مبل واش در تهران با سال ها تجربه و تخصص دارای کادری منظم، مجهز، استاندارد و متخصص می باشد. می توانید در باره خدمات ما در نی نی سایت از مشتریان ما بپرسید.

شستشوی مبل در منزل

لکه برداری مبل در منزل با دستگاه

این روز ها در همه خانه ها مبل وجود دارد و حتی می توان گفت که در روستا ها نیز از مبل استفاده می شود. ما در منزل زمان زیادی را بر روی مبل ها هستیم و در اثر این زمان مبل دچار لک می شود و باید لکه برداری شود. برای کله برداری و تمیز کردن لکه روی مبل می توانید از روش های مختلف استفاده کنید. اما یک روش اصولی و تخصصی وجود دارد که با دستگاه و مواد نانو لکه روی مبل را در منزل با دستگاه از بین می برند. مبل شویی مبل واش برای لکه برداری نیرو های خود را آموزش داده است می توانید از متخصص های ما کمک بگیرید.

اگر در منزل مبل دچار لک شد و تصمیم گرفتید که خود آن را تمیز کنید من می گویم این کار را نکنید. چون برداشتن لکه ها روی مبل و پارچه مبل خیلی حساس می باشد و با این کار شما بیشتر مبل را کثیف می کنید. بهتر است برای شستشوی مبل های خود و تمیز کردن لکه های ایجاد شده روی مبل با ما در تماس باشید. شرکت مبل واش شستشوی انواع مبل و لکه برداری مبل را به صورت ویژه و تخصصی انجام می دهد. مبل های خود را به شرکت های مجاز و متخصص بسپارید.

مبل شویی در  خانه با دستگاه

آیا دستگاه مبل شویی در منزل به مبل آسیب وارد می کند؟

خیر این دستگاه برای شستشوی مبل و مخصوص مبل طراحی شده است. اما این دستگاه مانند هر دستگاه دیگری نیاز به آموزش و تجربه دارد. شاید بهتر باشد که این دستگاه در دستان کسانی که آموزش دیده هستند باشد. اما کسانی که تازه وارد و با دستگاه آشنایی کامل ندارند امان آسیب زدن به مبل را دارد. اگر دستگاه دست استادکار های با تجربه و متخصص باشد علاوه بر اینکه مبل را تمیز می کنند به طول عمر مبل کمک می کنند. این ادعا آن است که دستگاه تمام آب و مواد شوینده شده استفاده شده برای مبل را به کلی جمع می کند و از نفوذ آب به داخل مبل جلوگیری می شود. در نتیجه از پوسیده شدن مبل جلوگیری می شود.

مبل شویی در منزل چقدر زمان نیاز دارد؟

مبل شویی در منزل دو حالت دارد. آیا می خواهید آن را خود شستشو دهید یا به یک متخصص بسپارید؟ اگر بخواهید مبل را در منزل با دست و دستمال و یا توسط کارگر خانه خود آن را شستشو دهید زمان زیادی لازم دارد. حداقل برای شستشوی یک دست مبل نصف روز زمان شما را می گیرد و در انتها نتیجه ای قابل قبول ندارد. اما اگر از یک متخصص بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد یک ساعت بیشتر وقت نیاز ندارد. مبلی که با دستگاه شستشو می شود بعد از سه الی چهار ساعت خشک و قابل استفاده می باشد. شما از این طریق می توانید در کمترین زمان مبل خود را شستشو دهید و وقت و زمان خود را به خوبی مدیریت کنید.

چگونه برای شستشوی مبل سفارش دهیم؟

اگر بخواهید یک مبل شویی خوب و با تجربه برای شستشوی مبل های خود انتخاب کنید. در اینترنت با توجه به نظرات مشتریان آن یک مبل شویی خوب و بهترین مبل شویی تهران را انتخاب کنید. بعد برای سفارش شستشوی مبل های خود و یا هر خدمات خشکشویی می توانید در سایت ثبت سفارش کنید. یا می توانید با یکی از شماره هایی که در سایت قرار دارد تماس بگیرید. حتی می توانید از طریق شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید. حتی سوالاتی که در باره شستشو و نحوه کار خشکشویی دارید می توانید از طریق واتساپ بپرسید و جواب خود را دریافت کنید.

آیا شستشوی مبل در منزل با دستگاه کثیف کاری دارد؟

متخصص هایی که برای شستشوی مبل در منزل می فرستیم کاملا آموزش دیده و متخصص هستند. دستگاه های مبل شویی به گونه ای هستند که هیچ آب و کفی روی زمین پخش نمی کند. اما اگر ناخواسته کمی از آب و کف بر روی زمین بریزد قبل از هر چیزی آن را با دستگاه مکنده کامل جمع می کنند و از کثیف شدن سطح زمین جلوگیری می کنند. تمام خدمات خشکشویی کاملا تخصصی و تضمینی می باشد.

چگونه بهترین مبل شویی را برای شستشوی مبل های خود انتخاب کنیم؟

مبل شویی خوب مبل شویی است که مشتریان راضی داشته باشد. برای پیدا کردن این مبل شویی ها در تهران در داخل سایت آنها نظرات آنها را بررسی کنید. همیشه برای کار های اینترنتی می توانید نظرات مشتریان را دنبال کنید تا خوب بودن و خاص بودن محصول و خدمات را کامل بدانید. یک مبل شویی خوب باید عضو رسمی اتحادیه و جزو معتبر های مبل شویی در تهران باشد. بهترین مبل شویی باید کارکنان و استادکار های متخصص و کاربلد داشته باشد. یک مبل شویی معتبر باید خدمات با کیفیت را با قیمت مناسب به مشتریان ارائه دهد. تمام این سوالات در نظرات مردم وجود دارد می توانید بررسی کنید.

3 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در منزل با دستگاه»

  1. آرتمیس محمودی

    مبل های من رو شرکت مبل واش شستشو دادن و من خیلی راضی بودم و باور نداشتم که این مبل ها به این اندازه تمیز بشه و حتی صندلی های نهار خوری من به گونه ای تمیز شده که من بی نهایت راضی هستم ممنون بابت خدماتی که برای من انجام دادن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *