مبل شویی با دستگاه در تهرانسر

مبل شویی در تهرانسر با دستگاه

5/5 - (1 امتیاز)

مبل شویی در تهرانسر با دستگاه و مواد شوینده نانو با عالی ترین کیفیت می باشد. شستشوی انواع مبل، موکت، خوشخواب و فرش شویی با دستگاه در تهرانسر می باشد. شستشو با دستگاه در محله تهرانسر توسط استادکار های آموزش دیده و متخصص انجام می شود. اگر در تهرانسر هستید و نیاز به یک مبل شویی متخصص دارد با مبل واش تماس بگیرید. یا می توانید در سایت ما برای شستشوی مبل های خود ثبت سفارش نمایید. در کمترین زمان با دستگاه بهترین خدمات خشکشویی مبل و موکت انجام می دهیم. مبل های خود را در تهرانسر به مبل شویی های متخصص و مجاز بسپارید.

مبل شویی در تهرانسر با دستگاه

مبل و صندلی جزو وسایل اصلی و زیبای خانه می باشد. این روز ها همه به صورت مداوم و همیشگی از مبل و صندلی در منزل خود استفاده می کنند. مبل و صندلی جزو وسایلی است که همه از آن برای نشستن، استراحت کردن، نگاه کردن به فیلم و سریال و حتی خوابیدن استفاده می کنند. این روز ها مبل و صندلی نیز در شرکت ها استفاده می شود. شرکت ها برای اتاق های مخصوص مدیران و حتی سالن های انتظار برای مشتری از مبل های راحتی استفاده می کنند. این مبل ها به دلیل استفاده زیادی و آلودگی هوا در معرض کثیف شدن می باشند. مبل ها نیاز به شستشو دارند و حداقل سالی دو بار باید شستشو شوند.

شرکت مبل واش در تهرانسر با سال ها تجربه و تخصص آماده ارائه خدمات می باشد. ما با کادری متخصص و مجرب در تهرانسر آماده شستشو و خشکشویی انواع مبلمان می باشیم. مبل های خود را به شرکت های معتبر و مجاز بسپارید. ما در کمترین زمان ممکن با دستگاه بهترین و با کیفیت ترین نوع شستشو را انجام می دهیم. در هر کج از خیابان تهرانسر که هستید با نزدیک ترین شعبه ما در محل خود تماس بگیرید. بهترین نوع مواد شوینده با دستگاه برای مبل های حساس و گران قیمت به صورت تضمینی می باشد. مبل های خود را در تهرانسر به شرکت مبل واش بسپارید.

شستن مبل در تهرانسر

شستشوی مبل در تهرانسر با مواد نانو

مبل شویی در منزل با دستگاه این روز ها برای همه خانه ها و شرکت ها مورد نیاز می باشد. مبل ها به دلایل مختلفی در معرض آلودگی و کثیفی می باشد و نیاز به شستشو دارد. این خدمات برای خانه هایی که فرزندان خرد سال دارید. یا از حیوانات خانگی نگهداری می کنید بیشتر در معرض کثیف شدن و آلوده شدن می باشد. این مبل ها در این خانه ها حداقل هر سه ماه یک بار نیاز به شستشو دارد. کسانی که به این خدمات در سال بیشتر از دوبار نیاز دارند باید یک شرکت متخصص انتخاب کنند. انتخاب شرکت برای شستشوی مبل در تهرانسر خیلی مهم و حساس می باشد.

مبل شویی شرکت مبل واش در تهرانسر با سال ها تجربه و اعتبار آماده ارائه خدمات می باشد. ما در تهرانسر کلیه سرویس کار های خود را آموزش داده ایم و آماده خدمات رسانی هستیم. مبل شویی با دستگاه در تهرانسر جزو خدمات اصلی و تخصصی ما می باشد و این خدمات را به صورت ویژه انجام می دهیم. مبل شویی در منزل توسط استادکار های آموزش دیده و مجرب انجام می شود. مبل های خود را به مبل شویی های متخصص و معتبر بسپارید.

آیا دستگاه مبل شویی در منزل به مبل آسیب وارد می کند؟

خیر دستگاه مبل شویی به گونه ای طراحی شده است که هیچ آسیبی به مبل وارد نمی کند. دستگاه های مبل شویی با توجه طراحی خوب آنها قادر به شستشوی کلیه مبل ها می باشد بدون آنکه به آن آسیب بزند. دستگاه مبل شویی علاوه بر تمیزی و لکه برداری مبل ها در طول عمر مبل نیز نقش زیادی دارند. این که می گوییم در طول عمر آن نقش دارد چون از نفوذ آب به داخل مبل جلوگیری می کند. مبل هایی که آب وارد آنها نشود و به مدت طولانی نم دار نباشد به هیچ عنوان پوسیده نمی شود. مبل هایی که دیر تر پوسیده شود بیشتر عمر می کند. این یکی از خاصیت های دستگاه مبل شویی می باشد. علاوه بر تمیز کردن مبل طول عمر مبل نیز افزایش میابد.

مبل شویی در تهرانسر

انواع خدماتی که در منزل تهرانسر با دستگاه انجام می شود کدامند؟

  1. مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپون
  2. موکت شویی در محل با دستگاه برای انواع موکت های معمولی، پالاز موکت و موکت های چسبیده
  3. خشکشویی خوشخواب در آپارتمان با دستگاه بدون جا به جایی و بدون ریزش آب
  4. فرش شویی در خانه با دستگاه و بدون ارسال به کارخانه برای انواع فرش دستی و ماشینی
  5. شستشوی انواع صندلی نهار خوری، صندلی رستوران ها، تالار ها، سینما ها، نمایشگاه ها، سالن ها و هتل ها
  6. شستشوی صندلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل
  7. شستشوی انواع تابلو فرش های دستی و ماشینی بدون باز کردن از قاب آن
  8. شستشوی انواع پشتی های دستی و ماشینی برای کافه ها و باغچه رستوران ها

موکت شویی در تهرانسر با دستگاه

موکت شویی در تهرانسر یکی دیگر از خدمات ما می باشد. شستشوی انواع موکت های معمولی، پالاز موکت، موکت های چسبیده و موکت شرکت ها می باشد. شستشوی موکت در منزل و محل کار به صورت تخصصی در رنگ و متراژی که باشد شستشو می شود. بهترین و با کیفیت ترین خدمات موکت شویی در منطقه 21 توسط استادکار های آموزش دیده و متخصص انجام می شود. موکت برای زیبای خانه و برای پوشاندن کف منزل و سالن های شرکت استفاده می شود. این موکت ها در اثر استفاده دائمی و همیشگی در معرض آلودگی و کثیفی می باشند و نیاز به شستشو دارند. موکت های خود را به شرکت های متخصص بسپارید.

اگر در تهرانسر هستید و می خواهید که موکت های منزل و شرکت خود را شستشو دهید. با نزدیک ترین شعبه ما در محله خود تماس بگیرید و از خدمات ویژه ما بهره مند شوید. یا می توانید برای شستشوی انواع موکت در منزل در سایت ما ثبت سفارش نمایید. این خدمات در کمترین زمان ممکن با بهترین مواد در تهرانسر ارائه می شود. شرکت مبل واش با آدرس و لوکیشن اصلی در تهرانسر در نزدیکی شما می باشد.

فرش شویی در تهرانسر با دستگاه

فرش شویی در خانه با دستگاه به صورت تخصصی و حرفه ای می باشد. این خدمات فرش شویی برای کسانی که وقت کافی برای شستشوی فرش های خود ندارند. یا وقتی می خواهید برای یک مهمانی آماده شوید و فرش ها نیاز به شستشو دارد. این خدمات برای این موارد خیلی مفید می باشد. شما می توانید فرش های خود را در منزل با دستگاه شستشو دهید تا تمیز شود. فرش شویی در تهرانسر یکی دیگر از خدمات خشکشویی ما می باشد که توسط استادکار های متخصص انجام می شود. فرش شویی و شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستی در منزل بدون ارسال به کارخانه می باشد.

اگر در تهرانسر می خواهید در کمترین زمان ممکن شستشوی فرش انجام دهید. با ما در نزدیکی خود تماس بگیرید. دستگاه های فرش شویی قادر به تمیز کردن انواع فرش می باشد. این نوع شستشو فقط روشویی می باشد و برای فرش هایی که نیاز به آبکشی دارند استفاده نمی شود. فرش های خود را با هزینه کم به شرکت مبل واش در تهرانسر بسپارید. ما شستشوی انواع فرش را به صورت خشکشویی و بدون تداخل رنگ و بدون کثیف مکاری انجام می دهیم.

شستشوی مبل در تهرانسر

مبل شویی در شهرک دریا مبل شویی در شهرک بازرگانی تهرانسر مبل شویی در تهرانسر اصلی
شستشوی مبل در شهرک استقلال مبل شویی در شهرک هاشمی نژاد مبل شویی در تهرانسر شرقی

قیمت شستشوی مبل در تهرانسر

قیمت شستشوی مبل و موکت در منزل با تعرفه اتحادیه ارائه می شود. اتحادیه مبل شویی و خدمات خشکشویی در منزل سالی یک بار این تعرفه را تغییر می دهد. این قیمت و نرخ نامه بعد از تصویب سازمان صنایع و معادن به اتحادیه ها داده می شود. اتحادیه ها نیز قیمت و تعرفه انواع خدمات خشکشویی در منزل را به شرکت های مجاز و معتبر می دهند. ما با توجه به آنکه عضو رسمی این اتحادیه هستیم قیمت ها و تعرفه خود را از ایناتحادیه دریافت می کنیم. ما در طول سال تمام خدمات خشکشویی خود را طبق تعرفه به همشهریان در تهرانسر ارائه می دهیم.

قیمت شستشوی مبل و موکت در شرکت مبل واش طبق قانون اتحادیه می باشد. ما این تعرفه را در بالای سایت خود قرار داده ایم و در معرض دیده همگان می باشد. این قیمت هایی که در سایت قرار دارد و در پشت تلفن به مشتریان اعلام می شود با قیمتی که در منزل از مشتریان دریافت می شود یکی می باشد. قیمت ها به هیچ عنوان در منزل تغییر نخواهد کرد. اما قیمت ها در منزل با شامپو شویی در سایت ثبت شده است. اگر شستشوی ویژه بخواهید که با مواد نانو انجام شود مبلغ صد هزار تومان به کل مبلغ اضافه می شود و فقط هزینه مواد بیشتر می شود. مبل های خود را با قیمت و تعرفه اتحادیه به شرکت مبل واش بسپارید.

عواملی که بر افزایش قیمت شستشوی مبل تاثیر دارد کدامند؟

  • تعداد مبل ها نه نفره بودن یا هفت نفره بودن و یا بیشتر
  • تعداد تشک های دوبل و جدا شدنی از مبل
  • تعداد کوسن های روی مبل و بالشتک های اضافه
  • نوع مواد شوینده و مواد مورد استفاده برای مبل
  • نوع شستشوی درخواستی مشتری
  • نوع مواد شوینده مورد استفاده برای مبل
  • لکه برداری با مواد نانو پاکر و نانو سان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *