مبل شویی در شرق تهران

مبل شویی در شرق تهران با دستگاه و مواد شوینده نانو

5/5 - (1 امتیاز)

مبل شویی در شرق تهران با دستگاه و مواد شوینده نانو می باشد. شستشو با عالی ترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن با ارزان ترین قیمت ارائه می شود. ما خدمات خشکشویی مبل در شرق تهران را به صورت تخصصی انجام می دهیم. این خدمات در شرق تهران توسط استادکار های آموزش دیده و حرفه ای ارائه می شود. می توانید برای دریافت خدمات با کیفیت با نزدیک ترین شعبه ما در شرق تهران تماس بگیرید. یا می توانید برای شستشوی انواع مبل، موکت، خوشخواب و فرش شویی در منزل شرق تهران به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید. سفارش خود را در سایت ما ثبت کنید و از خدمات تخصصی و ویژه ما بهره مند شوید. مبل های خود را در شرق تهران به مبل شویی های معتبر و مجاز بسپارید.

مبل شویی در شرق تهران با دستگاه

مبل شویی در شرق تهران با دستگاه در منزل شما با بهترین مواد شوینده نانو توسط نیروهایی کاربلد و کاردان انجام می شود. شرکت مبل شویی مبل واش با بیش از چندین سال سابقه، شستشوی انواع مبلمان  انجام می دهند. شستشوی مبل های خارجی و ایرانی را برای عزیزانی که در شرق تهران سکونت دارند نیز ارائه می دهیم. اگر شما هم در شرق تهران هستید برای ارائه خدمات شستشوی مبلمان با ما تماس بگیرید.

شما می توانید در سایت ما برای گرفتن خدمات به صورت آنلاین ثبت سفارش کنید. ما در تمامی محله های شرق تهران برای خدمات رسانی آماده هستم. شرکت مبل شویی مبل واش علاوه بر شستن مبلمان شما، خدماتی شامل شستشویی فرش و موکت و تشک خوشخواب نیز ارائه می دهد. شستشوی مبل با دستگاه بدون ریزش آی و کثیف کاری در کمترین زمان انجام می شود. دیگر نگران کثیف شدن مبل های خود نباشید ما در منزل شرق تهران خدمات ویژه انجام می دهیم. مبل شویی با مواد شوینده نانو و درجه یک انجام می شود.

شستشوی مبل در شرق تهران

مبل شویی در منزل شرق تهران

در قدیم شستن مبلمان توسط افراد خانه و به سختی انجام می شد. یا به عبارتی برای جلوگیری از کثیف شدن مبلمان یا فرش روی آنها را می پوشاندند. که امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه شستشوی مبل تولید شد و کار شستشوی مبل و تمیز کردن را راحت کرده است. چرا که شستن مبل یا فرش و موکت نیز باید به صورت اصولی و به دست متخصص این کار انجام شود. این روز ها همه شرکت های خدماتی و قالیشویی ها از این دستگاه استفاده می کنند. اما باید بدانید که از کدام شرکت خدمات دریافت نمایید.

اگر برای شستن مبلمان، تشک خوشخواب، موکت و فرش به دنبال شرکت معتبر در شرق تهران هستید. شرکت مبل شویی مبل واش در منزل با قیمتی بسیار ارزان و مناسب آماده خدمات رسانی به شما می باشد. تمامی پرسنل مبل شویی مبل واش نیروهایی کاردان می باشند و تمامی پارچه های مبلمان و مواد شوینده متناسب با آنها را به خوبی می شناسند. که این شناخت لازم باعث شده تا هنگام شستن این وسایل تغییر رنگ ندهند. به خوبی می توانند مبل های شما را شستشو دهند.

در نگاه اول ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود. با شستن مبل در منزل آیا آب یا مواد شوینده به دیگر وسایل منزل ورود نمی کند؟ که در اینجا باید به شستشو با دستگاه مخصوص اشاره کرد. چرا که دستگاه مبل شویی از ریختن آب اضافه به دیگر نقاط منزل شما جلوگیری می کند. این دستگاه به خوبی و به صورت حرفه ای برای این خدمات طراحی شده است و خیلی عالی می باشد. از پاشیدن و ریختن و کثیف کاری به درستی جلوگیری می کند و خیلی مفید می باشد.

خدماتی که مبل شویی مبل واش در شرق تهران ارائه می دهد.

  • استفاده از مواد شوینده نانو و درجه یک
  • استفاده از به روزترین و مجهزترین دستگاه شستشوی مبل
  • داشتن پرسنلی کاردان و ماهر
  • ارائه خدمات به تمامی محله های شرق تهران
  • شستشوی حرفه ای برای تمامی مبلمان ایرانی و خارجی
  • شستشوی انواع فرش و موکت با شوینده مخصوص
  • شستشوی انواع تشک های خوشخواب در منزل شرق
  • شستشوی صندلی انواع ماشین ها در محل

مراحل شستشوی مبل در منزل شرق تهران

  • در ابتدا مبل شما بررسی می شود که از چه نوع پارچه و چه متریالی استفاده شده است. مواد شوینده مخصوص آن را استفاده می کنند تا به مبل ها و پارچه مبل آسیب وارد نشود.
  • از طریق فرچه های دستگاه شروع به ریختن مواد و سابیدن آن می کنند. این روش روی مبل را کامل با کف شستشو می دهد.
  • سپس مکش دستگاه را روی مبل قرار داده و کف و چربی یا لک های روی مبل را درون دستگاه می کشد. آب آلوده و مواد شوینده استفاده شده بر روی مبل را به داخل مبل می کشد تا کامل خشک شود.
  • بعد از گذشت مدت زمان مشخصی مبل شما خشک می شود. (شما می توانید برای خشک شدن سریع مبلمان درب و یا پنجره ساختمان را باز کنید تا با هوای بیرون مبلمان شما زودتر خشک شوند.)

شرکت خدماتی ما شستشوی انواع مبلمان کلاسیک، پارچه ای، چرم، ابریشمی، استیل، ال و انواع صندلی، انواع موکت های پرزدار و ساده و همچنین انواع فرش های دستی و ماشینی را با دستگاه به صورت حرفه ای و اسلامی در منزل شما در شرق تهران شستشو و خشکشویی کند. در شرق تهران شستشوی مبل و موکت های خود را به ما بسپارید.

مبل شویی شرق تهران

شستشوی موکت در شرق تهران با دستگاه

شستشوی انواع موکت ایرانی و خارجی در منزل، ادارات و سالن ها توسط دستگاه در شرق تهران انجام می شود. بهترین مواد شوینده طبق نوع و جنس موکت شما توسط پرسنل کاربلد شرکت مبل شویی مبل واش در شرق تهران استفاده می شود. موکت شویی در شرق تهران یکی دیگهر از خدمات تخصصی ما می باشد. ما شستشوی انواع موکت را در محل با دستگاه شستشو می دهیم و تمیز و لکه برداری می کنیم.

موکت شویی برای انواع موکت های معمولی، پالاز موکت و موکت های چسبیده می باشد که در محل با دستگاه انجام می شود. این خدمات مخصوص شرکت هایی که برای شرکت خود از موکت استفاده کرده اند. این روز ها خیلی ها از موکت برای کف اتاق ها و سالن های خود استفاده می کنند. ما با دستگاه شستشوی انواع موکت را به صورت تخصصی و با مواد نانو شستشو می دهیم. اگر در منزل و شرکت خود از موکت استفاده می کنید و به هر دلیلی کثیف شده است ان را به ما بسپارید تا تمیز کنیم.

کار را به دست کاردان بسپارید

شاید شما بگویید که شستن موکت، فرش یا مبلمان کار ساده ای می باشد. خودتان شروع به شستن آنها کنید ولی باید این نکته را بدانید که ممکن است. مبل شما بر اثر شستشوی غیر اصولی آسیب ببیند یا مواد شوینده ی مورد استفاده شما روی مبلمان لک زرد رنگ بر جای بگذارد. که در این صورت باید مجدد آنها را شستشو دهید. مبل را باید به مبل شویی های مجاز و متخصص بسپارید تا شستشو دهند. مبل شویی مبل واش یکی از مجهز ترین و متخصص ترین مبل شویی های تهران می باشد. کلیه سرویس کار های ما آموزش دیده و با تجربه هستند و این خدمات را با ضمانت انجام می دهند.

اما مزیت شستن مبلمان یا دیگر وسایل از طریق دستگاه این بوده که :

  • شستشو به صورت اصولی و با رعایت نوع و جنس پارچه انجام می شود.
  • متخصصین ما طبق جنس پارچه، مواد شوینده را استفاده می کنند که این باعث می شود تا رنگ پارچه شما حفظ شود.
  • هیچ گونه لکی روی مبل، فرش یا موکت شما باقی نمی ماند چرا که شستشو به صورت عمیق انجام می شود.
  • خارج کردن آب آلوده از مبلمان یا فرش شما از طریق دستگاه آسان تر می باشد چرا که مجهز به مکشی قوی می باشد.
  • خشک شدن مبل، فرش یا موکت شما با دستگاه سریع تر می باشد و ممکن است فقط 3 الی 4 ساعت جهت از بین رفتن رطوبت برای خشک شدن کامل زمان نیاز داشته باشد.
  • در مصرف هزینه ها صرفه جویی می شود چرا که آب و مواد شوینده به میزان لازم مصرف می شود.
  • شستشو با دستگاه عمر مبلمان شما را افزایش می دهد.

هزینه مبل شویی در شرق تهران با دستگاه

هزینه شستن مبلمان در منزل با دستگاه به عوامل متعددی بستگی دارد. نوع مبل، جنس پارچه، تعداد مبلمان، کوسن ها و بالشتک های اضافی مبل همگی در هزینه آن نقش به سزایی ایفا می کنند. قیمت شستشویی مبل، موکت، فرش طبق تعرفه اتحادیه مبل شویی قیمت گذاری می شود. شما می توانید با رفتن به سایت ما و یا تماس با شرکت مبل واش از هزینه های شستن مبلمان، فرش، موکت و یا تشک خوشخواب خود مطلع شوید.

قیمت شستشوی مبل و موکت در منزل شرق تهران با نرخ نامه اتحادیه می باشد. ما با توجه به اینکه عضو رسمی اتحادیه مبل شویی های تهران هستیم این خدمات را در تهران با تعرفه اتحادیه انجام می دهیم. کلیه قیمت های ما با نرخ اتحادیه و با تعرفه هر سال شستشو می شود.

آیا شستن مبلمان توسط دستگاه آسیبی به مبل شما وارد می کند؟

اگر شستن مبلمان در منزل به صورت اصولی انجام شود و یا توسط فرد متخصص صورت بگیرد. به هیچ عنوان به مبل شما آسیب وارد نمی کند. بلکه می تواند طول عمر مبلمان شما را افزایش دهد. با توجه به اینکه مبل جزء لوازم لوکس و گران محسوب می شود شما باید در حفظ و نگهداری آن نکات لازم را رعایت کنید. دستگاه های مبل شویی به گونه ای طراحی شده است که به هیچ عنوان به مبل آسیب وارد نمی کند. این دستگاه ها اجازه نفوذ آب را نمی دهد و در طول عمر مبل نیز تاثیر زیادی دارد. مبل های خود را با اطمینان کامل با دستگاه شستشو دهید.

شستشوی تشک خوشخواب در شرق تهران در منزل

شستن انواع تشک خوشخواب در منزل در شرق تهران خدماتی دیگر از شرکت مبل شویی مبل واش می باشد. شستشوی تشک در منزل انجام می شود و نیازی به جا به جا کردن آن نیست. چرا که ابعاد تشک ها بزرگ بوده و حمل و نقل آن کار چندان راحتی نمی باشد. ممکن است حین تحویل مجدد تشک شما کثیف شود. علاوه بر آن هزینه شما نیز بالا می رود که مقرون به صرفه نیست.

شستشوی تشک خوشخواب و یا خشکشویی تشک تخت و خواب در منزل با دستگاه می باشد. می توانید شستشوی انواع تشک را در منزل به متخصص های ما بسپارید. ما با دستگاه بدون ریزش آب و کثیف کاری شستشوی انواع تشک یک نفره، دو نفره و تشک بچه ها را با دستگاه شستشو می دهیم. ما این خدمات را نیز برای خوابگاه ها با هر تعداد تشک باشد به صورت تخصص و با کمترین قیمت انجام می دهیم.

خشکشویی مبل در شرق تهران

نحوه شستن تشک با دستگاه به این صورت است که:

در ابتدا شما باید روکش روی تشک را جدا کنید. سپس پرسنل ما روی تشک را جارو کشیده تا از هر گونه گرد و غبار پاک شود. در اینجا از مواد شوینده مطابق با جنس تشک استفاده می کنند. تمامی تشک را به کف آغشته می کنند و بعد با فرچه های نرم دستگاه تمامی سطح تشک را شستشو می دهد. تا تمامی لک ها از بین برود و در آخر آب و کف را از طریق مکش دستگاه خارج می کنند. تشک های شسته شده با دستگاه 3 الی 4 ساعت زمان نیاز است تا تشک شما به طور کامل خشک شود. که برای تسریع در روند خشک شدن تشک می توانید درب و پنجره ها را باز کنید.

مزیت شستن تشک با دستگاه در شرق تهران

  • از بین رفتن تمامی آلودگی ها، باکتری و ویروس ها
  • از بین رفتن بوی نامطبوع درون تشک
  • خشک شدن آسان و سریع تشک خوشخواب با دستگاه
  • تمیز شدن عمیق تشک خوشخواب

تشک خوشخواب شما جزء وسایل پر استفاده در زندگی می باشد. برای داشتن جسمی سالم و خوابی راحت می بایست در تمیز و پاکیزه نگه داشتن آن کوشا باشیم. به طور کلی توصیه می شود که سالی یک بار و در صورت کثیف شدن و ایجاد لک 2 بار در سال تشک خود را توسط فرد کاربلد و متخصص شستشو دهید. تا دوام و طول عمر تشک خوشخواب خود را افزایش دهید. ما در اصل یک سوم از عمر خود را در خواب هستیم برای خوابی راحت و رویایی از تشک های تمیز و بدون بو استفاده کنید.

شماره تماس مبل شویی در شرق تهران

شرکت مبل شویی مبل واش یکی از بهترین و کاربلد ترین پرسنل را دارد. که در تمامی محله های شرق تهران خدمات خود را ارائه می دهند. شما می توانید با شماره تماس های 44002665 و 88378425 با شرکت مبل شویی مبل واش تماس بگیرید و جهت هر گونه سوال یا راهنمایی به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به عزیزان ساکن شرق تهران هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *