مبل واش در غرب تهران

مبل شویی در غرب تهران با دستگاه و مواد شوینده نانو

5/5 - (1 امتیاز)

مبل شویی در غرب تهران با دستگاه و مواد شوینده درجه یک می باشد. شستشوی انواع مبل های ایرانی و خارجی در غرب تهران با دستگاه انجام می شود. برای شستشوی مبل در منزل غرب تهران می توانید با ما در تماس باشید. یا برای دریافت خدمات تخصصی در سایت ما به صورت آنلاین ثبن سفارش نمایید. مبل شویی در غرب تهران برای کلیه محله ها می باشد. ما علاوه بر شستشوی مبل شستشوی انواع موکت در محل و فرش شویی نیز انجام می دهیم. مبل های خود را در غرب تهران به مبل شویی های مجاز ومعتبر بسپارید.

مبل شویی در غرب تهران

شستن مبل ها کار دشوار و سختی می باشد. علاوه بر زمان زیادی که می برد نیز زحمت بسیار بالایی دارد. بنابراین حتما باید شستن مبلمان خود را به افراد متخصص بسپارید تا نتیجه ی مطلوب را دریافت کنید. شرکت مبل شویی مبل واش از معتبرترین شرکت های شست و شوی مبل در غرب تهران می باشد. که برای شستن تمامی مدل مبل ها در منزل و محل می توانید با آن تماس بگیرید. خشکشویی مبل در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو و درجه یک انجام می شود. مبل های خود را به مبل شویی های معتبر بسپارید.

ممکن است امکان جابه جایی مبل برای شستن مهیا نباشد. که شما با یک تماس با مبل شویی مبل واش می توانید در غرب تهران در آپارتمان خود مبلمان را شسته و خشکشویی کنید. اگر شما در غرب تهران زندگی می کنید و به دنبال شستن مبلمان خود هستید مبل شویی ما در غرب تهران تمامی خدمات مورد نیاز را با قیمتی ارزان و بسیار مناسب ارائه می دهند.

مبل شویی در غرب تهران

مبل شویی در غرب تهران با دستگاه

تمامی نیروهای ما در مبل شویی افرادی کاربلد آموزش دیده و ماهر هستند. که در منزل شما بهترین خدمات را ارائه می دهند. اگر مبل شما نیاز به شستن چندین باره با دستگاه داشته باشد، نیروهای مبل شویی این کار را چندین بار تکرار می کنند. تا مبلی تمیز به شما تحویل دهند و هزینه ی آن را بعد از رضایت شما دریافت می کنند. کلیه خدمات شستشو و خشکشویی در منزل غرب تهران تضمینی و با ضمانت کتبی می باشد.

مبل شویی در منزل می تواند یک خدمات پرطرفدار باشد که این روزها همه ی ما به آن نیازمندیم. چرا که مبل های سنگین و یا قطور جابه جایی سختی دارند و شستشوی آنها کار آسانی نیست. می بایست حتما برای شستن آنها را به دست متخصصین این کار داده تا با دستگاه شستشو دهند و کاملا تمیز کنند. این شرکت معتبر علاوه بر مبل شویی نیز خدماتی دیگر همچون موکت شویی، فرش شویی و شستشوی تشک خوش خواب را نیز به خوبی انجام می دهد.

خدماتی که مبل شویی ما در غرب تهران ارائه می دهد شامل:

  • استفاده از مرغوب ترین مواد شوینده و نانو
  • استفاده از دستگاه های مجهز و پیشرفته دنیا
  • مجهز به پرسنل کاربلد و ماهر
  • دادن خدمات در تمامی روزهای هفته حتی روزهای تعطیل
  • ارائه خدمات به تمامی کسانی که در غرب تهران سکونت دارند.
  • شستشو و آبکشی تمامی مبل ها به صورت حرفه ای
  • شستشویی انواع مبل پارچه ای، چرمی و مخمل و …

شستشوی تشک خوشخواب در غرب تهران

به دلیل ابعاد بزرگ و حمل و نقل دشوار تشک خوشخواب، شرکت مبل واش برای شستشوی تشک به محل شما می آیند. نحوه ی شستن تشک به این صورت است که ابتدا با شامپو و مواد شوینده ای که مطابق با جنس تشک انتخاب شده نیز آن را کف سابی می کنند. مواد مورد نظر را درون دستگاه ریخته و با فرچه ی نرم شروع به سابیدن تشک خواهند کرد. این تشک ها توسط استادکار های آموزش دیده و متخصص انجام می شود.

تا زمانی که تشک به طور کامل از لک ها و آلودگی ها پاک نشود فرد متخصص عمل شستشو را تکرار می کند. در نهایت با دستگاه مکش آب آلوده و مواد شوینده را از روی تشک پاک و خارج می نماید. خواهید دید که تشک خوشخواب شما از هر گونه آلودگی و لکه پاک و تمیز شده است. بهتر است برای خشک شدن کامل اندکی در و پنجره ها را باز کرده تا رطوبتی درون تشک باقی نمانده و به طور کامل خشک شود.

نکته ای که گفتن آن بسیار مهم است. این بوده که برای خشک کردن سریع تشک به هیچ عنوان آن را مقابل شوفاژ یا خشک کننده هایی با حرارت بالا قرار ندهید. زیرا این کار باعث بروز لک های زرد در تشک خواهد شد. تشک ها بدون جا به جایی و بر روی تخت در آپارتمان و در داخل اتاق شستشو می شود. این خدمات به صورت حرفه ای و بدون ریزش آب و کثیف کاری انجام می شود. دیگران نباشید ما در منزل غرب تهران به خوبی شستشوی انواع تشک را انجام می دهیم. تشک های تخت خود را به ما بسپارید تا شستشو دهیم.

خشکشویی مبل در غرب تهران

مهارت نیروی خدماتی در غرب تهران

ممکن است شما با دیدن دستگاه مبل شویی به این فکر کنید. که کارکردن با آن ساده می باشد و چندان پیچیده و دشوار نیست. ولی در ابتدا باید بدانید که هر کاری فوت کوزه گری خود را دارد. برای شستن مبل با دستگاه حتما نیاز به مهارت بالایی داشته تا نتیجه ی مطلوب دریافت شود. البته ناگفته نباشد سرویس کار های ما آموزش دیده و حرفه ای هستند.

مثلا شما باید بدانید مواد شوینده را به چه میزانی ترکیب کنید. درون دستگاه بریزید و یا بدانید که دستگاه مبل شویی چگونه کار می کند. همچنین کار با فرچه و دیگر ابزار آن نیز نیازمند مهارت لازم برای نتیجه گرفتن می باشد. تمامی مبل های ابریشمی، مخمل، کتان، پلی استر، چرم، میکروفایبر در مبل شویی غرب تهران با هر گونه لک خوراکی ها، خودکار یا ماژیک، دوده، خون و لک نوشیدنی های قرمز با قیمتی مناسب در منزل غرب تهران شستشو می شوند.

کیفیت مبل شویی در غرب تهران

قطعا می دانید که مبلمان جزء کالاهای گران قیمت و لوکس محسوب می شود. که خرید آن برای هر شخصی ممکن است امکان پذیر نباشد. لذا می بایست حتما در حفظ و نگهداری از مبلمان خود کوشا باشید. برای تمیز کردن و شستن آنها حتما کار را به دست کاردان بسپارید و بهترین مبل شویی را برای اینکار انتخاب کنید. مبل شویی با دستگاه در منزل غرب تهران توسط استادکار ها ارائه می شود. مبل شویی و خشکشویی مبل در منزل و محل کار باید به صورت حرفه ای انجام شود.

اگر شستن مبلمان شما به طور اصولی انجام نشود. ممکن است اسفنج های روی مبل، رویه و پارچه ی مبل و یا حتی اسکلت اصلی مبل آسیب ببیند. که در آن صورت هزینه ی اضافی دیگری به جا می گذارد. اما این را بدانید که کیفیت مبل شویی ما در غرب تهران بسیار بالا بوده و هیچ کدام از این اتفاق ها برای مبل شما نخواهد افتاد. کلیه خدمات به صورت تخصصی و با ضمانت می باشد.

آیا دستگاه مبل شویی آسیبی به مبلمان شما می زند؟

در ابتدا باید بگوییم که دستگاه شستشوی مبل به گونه ای طراحی و تولید شده که اگر از آن درست استفاده شود. کار با آن به دست افراد کاربلد انجام شده هیچ گونه آسیب یا صدمه ای به مبلمان شما وارد نخواهند کرد. علاوه بر این شستن و تمیز کردن مبل در افزایش طول عمر آنها نقش مهمی دارد. دستگاه مبل شویی دارای مکنده های قوی می باشد که از نفوذ آب به داخل مبل جلوگیری می کند. دستگاه مبل شویی علاوه بر آن که مبل را تمیز شستشو می دهد برای طول عمر آن نیز مفید است. پس در نتیجه مبل های خود را با دستگاه شستشو دهید تا سالم بمانند و بیشتر عمر کنند.

مزیت های شستن مبل با دستگاه

  • شستشو با دستگاه باعث از بین رفتن باکتری ها و ویروس ها می شود.
  • شستشو با دستگاه عمر مبل شما را افزایش می دهد.
  • شستشو با دستگاه در سریعترین زمان باعث خشک شدن و تمیز شدن مبل می شود.
  • استفاده از مواد شوینده ی مرغوبی که در دستگاه مبل شویی ریخته می شود باعث می شود تا مبلمان شما آسیب نبیند.
  • لکه ها قبل از نفوذ به درون مبل با دستگاه از بین می روند.

فرش شویی در منزل

به طور کلی طول و عمر هر مبل بین 7 تا 15 سال می باشد که در صورت مراقبت و شستشوی مبلمان ؛ عمر و دوام آن بالا می رود و زیبایی و جلوی همیشگی را خواهد داشت.

شستشوی اصولی مبلمان در غرب تهران

مبل از یک تخته شاسی چوبی تولید شده که در قسمت نشیمنگاه آن فنری از نوع لول، سینوسی و یا کششی قرار گرفته است. وجود این فنرها باعث ماندگاری بالا و استحکام کف مبل می شود. روی فنرها از فوم سرد و گرم پوشیده می شود که نرمی و راحتی مبل را تضمین می کند. در نهایت با رویه ای ضخیم روی فوم ها پوشیده و با پارچه یا چرم تزئین می شوند.

اگر چه اولین لایه ی کثیفی مبل همان لایه ی اول است. اما هنگامی که مایعات روی مبل ریخته به عمق آن نفوذ می کنند و حتما باید آنها را نیز با دستگاه مبل شویی از بین برد. بنابراین شستشوی اصولی مبل یکی از مزیت های اصلی و مهم شستن مبلمان می باشد. که این کار را باید سالی دو بار انجام دهید تا مبل هایی عاری از هر گونه کثیفی داشته باشید.

هزینه ی مبل شویی در غرب تهران

این روزها دغدغه و نگرانی تمام مادرانی که بچه ی نوپا دارند کثیف شدن مبلمان می باشد. که جهت پیشگیری از کثیف شدن روی تمامی مبل های خود پارچه می گذارند. لذت دیدن زیبایی مبل خود را نخواهند برد. امروزه با تولید دستگاه مبل شویی این نگرانی و دغدغه ها از بین رفته و با یک تماس می توانید مبل های خود را در منزل شستشو دهید.

هزینه ی مبل شویی در منزل به عوامل متعددی بستگی دارد. به طور مثل، تعداد مبل ها، تشک های اضافه و کوسن های مبل همچنین نوع و جنس مبلمان شما در قیمت شستشوی آنها نقش مهمی دارند. مبل شویی در غرب تهران طبق تعرفه ی اتحادیه ی مبل قیمت گذاری شده است. این قیمت ها را می توانید در قسمت تعرفه ها مشاهده کنید. قیمت های ما را با شرکت های معتبر مقایسه کنید و بعد با نزدیک ترین شعبه ما در غرب تهران تماس بگیرید.

شماره تماس مبل شویی در غرب تهران

شما عزیزانی که در غرب تهران هستید و قصد شستن مبل های خود را داشته می توانید. از طریق شماره تماس های 44002665 و 88378425 با شرکت مبل شویی مبل واش تماس بگیرید. جهت اخذ قیمت و یا راهنمایی و هرگونه سوال به صورت 24 ساعته با ما در ارتباط باشید. یا می توانید در سایت ما به صورت آنلاین ثبت سفارش نمایید در کمترین زمان با شما تماس می گیریم.

چرا باید برای شستن مبل از دستگاه استفاده نمائید؟

عده ای بر این باورند که شستشوی مبل توسط مبل شویی هزینه ای اضافی می باشد. خود برای شستن مبل ها در منزل اقدام می کنند. باید توجه داشته باشید که هنگامی که شما در منزل مبلمان خود را می شوئید. در ابتدا ممکن است لکه های روی مبل پخش شوند و چون آب به طور کامل از مبل ها خارج نمی شود علاوه بر آسیب رساندن به چوب مبل، باعث ایجاد بوی نامطبوعی خواهد شد. ولی با شستن مبل از طریق دستگاه آب به طور کامل با مکش قوی دستگاه خارج می شود. در کوتاه ترین زمان مبل شما خشک می شود. همچنین تمامی آلودگی ها از طریق دستگاه به همراه آب خارج شده و تمامی لک ها به راحتی پاک می شوند به عبارتی مبل شما تمیز و عین روز اول خواهد شد.

سخن پایانی

اگر شما به دنبال شستن مبلمان، تشک خوشخواب و موکت های خود هستید. مجموعه ای با تجربه وکار بلد را انتخاب کنید. شرکت مبل شویی مبل واش با چندین سال تجربه می تواند تمامی خدمات لازم را در هر کجا از غرب تهران که هستید در منزل برای شما ارائه داده و در صورت رضایت کامل شما هزینه را دریافت کند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *