مبل شویی در جنوب با دستگاه

مبل شویی در جنوب تهران با دستگاه و مواد نانو

5/5 - (1 امتیاز)

مبل شویی در جنوب تهران با دستگاه و مواد شوینده درجه یک می باشد. شستشوی انواع مبل، موکت، خوشخواب و فرش در منزل با دستگاه می باشد. شستشو با عالی ترین نوع مواد شوینده در کمترین زمان ممکن با ارزان ترین قیمت می باشد. بهترین و با کیفیت ترین خدمات خشکشویی در جنوب تهران را از ما بخواهید. کلیه سرویس کار های ما در جنوب تهران آموزش کامل دیده اند و آماده ارائه شستشوی مبل می باشند. می توانید برای دریافت خدمات مبل شویی در منزل جنوب تهران با نزدیک ترین شعبه ما تماس بگیرید. یا می توانید به صورت رایگان در سایت ما ثبت سفارش نمایید و از خدمات ویژه ما بهره مند شوید. مبل های خود را به مبل شویی های متخصص و مجاز بسپارید.

 مبل شویی در جنوب تهران با دستگاه پیشرفته

مبل شویی در جنوب تهران با بهترین و به روز ترین دستگاه و بهترین مواد شوینده با نیروی مجرب در منزل شما انجام می شود. شرکت مبل شویی مبل واش با داشتن چندین سال سابقه در زمینه ی شستشوی انواع مبلمان به صورت تخصصی در محل کار و منزل شما انجام می شود. شستشوی کلیه مبل های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه شستشو می شود. بهترین و با کیفیت ترین خدمات در جنوب تهران انجام می شود.

اگر شما هم در محله های جنوب تهران ساکن هستید. برای ثبت سفارش به صورت آنلاین از خدمات مبل شویی مبل واش استفاده کنید. مبل شویی مبل واش در جنوب تهران علاوه بر شستشوی مبلمان در زمینه شستشوی موکت، فرش و تشک خوشخواب نیز خدمات ارائه می دهد. کلیه سرویس کار های ما به صورت دوره ای آموزش دیده و متخصص هستند. ما کلیه خدمات مبل شویی را در محل با دستگاه و با ضمانت انجام می دهیم.

خشکشویی مبل در جنوب تهران

مبل شویی در جنوب تهران

اکثر خانه ها امروزه به شکل آپارتمان هستند. به همین دلیل جابجایی مبل برای شستشو کار سخت و دشواری است. امروزه به دلیل هزینه های بالای مبلمان عده ای قادر به خرید و یا تعویض مبل خود نیستند.  چون مدام در منزل و محل کار از مبل و صندلی استفاده می شود مسلما کثیف و دچار لک می شوند و نیاز به شستشو دارند. مبل شویی در منزل یکی از اصلی ترین خدمات مبل شویی مبل واش است. که به صورت تخصصی و با بهترین کیفیت در منزل و محل کار شما انجام می گیرد.

تمام پرسنل مبل شویی مبل واش افراد خبره و با تخصص کافی برای شستشوی مبلمان و صندلی در منزل هستند. با نوع و جنس پارچه مبلمان آشنایی کافی دارند؛ به همین دلیل مبل را به صورت تخصصی و حرفه ای شستشو می دهند. مبل های خود را به مبل شویی هایی که مجاز هستند و در این کار تجربه کافی دارند بسپارید. شستشوی مبل با دستگاه راداکتور و با شامپوی نانو و تگزاپون انجام می شود.

خدماتی که مبل شویی مبل واش در جنوب تهران انجام می دهد:

  • شستشو با دستگاه اتوماتیک و بهترین مواد شوینده نانو
  • استفاده از افراد با تجربه و کاربلد در زمینه مبل شویی
  • خشکشویی انواع مبلمان با جدیدترین دستگاه ها بدون تا شدن پارچه مبل
  • شستشوی انواع موکت و تشک خوشخواب
  • ارائه خدمات به تمامی محله های جنوب تهران

مراحل شستشوی مبل در منزل با دستگاه

  • برای شستشوی مبل قبل از هر کار ابتدا نوع و جنس مبل بررسی میشود و سپس مواد شوینده مورد نیاز برای شستشو در دستگاه مبل شویی قرار داده می شود و شروع به کار می کند.
  • پس از بررسی کامل مبل به وسیله ی مکنده جارو برقی مبل را جارو کرده تا هیچ نوع از آلودگی درون درزهای آن باقی نماند.
  • با وصل شدن دستگاه مبل شویی به فرچه مخصوص تمامی قسمتهای مبل را کف سابی می کند و هر قسمتی که بیشتر کثیف باشد چند بار شسته می شود و در صورت لزوم از مواد لکه بر مخصوص نانو استفاده می شود.
  • این مرحله خیلی مهم هست چرا که بعد از شستشوی تمام قسمت های مبل باید آب و کف آن کامل خارج شود در غیر اینصورت لکه بر روی مبل بعد از خشک شدن باقی می ماند به همین دلیل اینکار با دقت بیشتری انجام میشود تا مبل کامل تمیز شود.

شستشوی مبل در جنوب تهران

آیا شستن مبلمان توسط دستگاه آسیبی به مبل شما وارد می کند؟

اگر شستن مبلمان در منزل به صورت اصولی انجام شود و یا توسط فرد متخصص صورت بگیرد به هیچ عنوان به مبل شما آسیب وارد نمی کند. بلکه می تواند طول عمر مبلمان شما را افزایش دهد. با توجه به اینکه مبل جزء لوازم لوکس و گران محسوب می شود شما باید در حفظ و نگهداری آن نکات لازم را رعایت کنید. شستشوی مبل با دستگاه بهترین و بهترین روش می باشد. دستگاه اجازه نفوذ آب به داخل اسفنج ها را نمی دهد و در این صورت مبل ها بیشتر عمر می کنند.

مزیت شستن مبلمان با دستگاه

  • علاوه بر شستن و تمیز شدن مبل باعث افزایش طول عمر مبلمان می شود.
  • مبل شویی با دستگاه از نظر قیمت مقرون به صرفه تر می باشد.
  • از نظر در دسترس بودن هر زمان که مشتری بخواهد نیروهای ما آماده خدمت رسانی هستند.
  • مبلی که با دستگاه شسته شود طی مدت زمان کوتاهی خشک می شود.
  • افرادی که در منزل با دستگاه مبل شویی را انجام می دهند کاملا متخصص و مجرب هستند و در حین کار باعث ریختن آب به سایر وسایل منزل شما نمی شوند.

هزینه مبل شویی در جنوب تهران با دستگاه

هزینه شستشوی مبلمان در منزل به موارد متعدد بستگی دارد.

  • نوع و جنس مبل
  • تعداد مبل ها و کوسن ها
  • ماده شوینده ای که برای شستن مبل ها در نظر می گیرند

شستشوی موکت در جنوب تهران با دستگاه

موکتها دارای جنس بخصوصی هستند و طرز شستشوی آنها با مبل و فرش کاملا متفاوت است. ما در مبل شویی مبل واش در جنوب تهران مدل های مختلف موکت شامل موکت ایرانی خارجی، موکت های مربوط به سالن ها، هتل ها  و ادارات را با  بهترین مواد شوینده درجه یک شسته و تمیز تحویل شما خواهیم داد.

شستشوی تشک خوشخواب در جنوب تهران در منزل

یکی از نگرانی ها و دغدغه های مشتریان لکه های است که بر روی تشک خوشخواب به وجود می آید که باعث شده تا بوی نامطبوعی در تشک ایجاد شود که برای از رفتن این بوی نامطبوع و برطرف کردن لک، شرکت مبل شویی مبل واش با دستگاه و با بهترین و به روزترین روش شستشو، تمامی لک های موجود روی تشک خواشخواب شما را از بین می برند و چون روشی اصولی و درست می باشد در کمتر از 5 ساعت تشک شما به طور کامل خشک می شود و بوی نامطبوع آن از بین می رود.

برای خشک شدن مبلمان، تشک خوشخواب، فرش و یا موکت می توانید درب و پنجره ها را باز کنید تا با جریان هوا عملیات خشک شدن مبل و یا تشک خوشخواب شما سریع تر اتفاق می افتد.

نحوه ی شستن تشک با دستگاه

 در ابتدا تشک توسط متخصصین ما با دقت کامل بررسی می شود و سپس با استفاده از جاروبرقی گرد و غبار از روی تشک برداشته می شود، همچنین باید لکه هایی که روی تشک وجود دارد با استفاده از مواد مخصوص شستشو تمیز شود و در نهایت با استفاده از فرچه دستگاه تشک را کف سابی می کنند و سپس تمام لکه ها را از روی تشک پاک می کند.

 تشک خوشخواب به دلیل داشتن پارچه و روکش خاص اگر توسط افراد کاربلد شستشو انجام نشود احتمال خراب شدن پارچه تشک وجود دارد ولی شرکت مبل شویی مبل واش با استفاده از کارکنان با تجربه و کاربلد به بهترین نحو شستشوی تشک مشتریان را انجام می دهند و در کار خود تعهد کامل دارند.

مبل شویی در جنوب تهران

مزیت شستن تشک با دستگاه

  • باعث از بین بردن لکه های بسیار قوی و جرم از روی تشک می شود.
  • باعث از بین رفتن بوی رطوبتی که در تشک می ماند می شود.
  • خشک شدن تشک با دستگاه بسیار سریع است و بعد از چند ساعت می توان از تشک خشک شده به راحتی استفاده نمود.
  • در این روش با دستگاه از قوی ترین مواد شوینده استفاده می شود.

و در آخر باید بدانید که هر کاری را به دست کاردان خود بسپارید چرا که هر فرد متخصص فوت و فن خود را دارد و به طور مثال برای شستن مبلمان تمامی مقیاس ها و اندازهای ریختن مواد شوینده را می داند و به راحتی و در کمترین زمان بهترین عملکرد را به شما ارائه می دهد. برای رزرو نوبت می توانید با شماره تماس 44002665 و 88378425 تماس بگیرید. تمامی خدمات ما به صورت 24 ساعته در جنوب تهران انجام می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *