شستن مبل در دهکده

مبل شویی در دهکده المپیک با دستگاه

5/5 - (1 امتیاز)

مبل شویی در دهکده المپیک با دستگاه و مواد شوینده نانو انجام می شود. شستشوی انواع مبل، موکت، خوشخواب و فرش در منزل دهکده انجام می شود. با دستگاه بهترین و با کیفیت ترین خدمات خشکشویی در دهکده المپیک انجام می دهیم. متخصص های ما برای شستشوی انواع مبل در محل آموزش دیده اند و آماده ارائه خدمات می باشند. برای دریافت خدمات مبل شویی و موکت شویی در محل با ما در تماس باشید. یا می توانید برای دریافت خدمات مبل شویی در دهکده در سایت ما ثبت سفارش نمایید و از خدمات تخصصی ما بهره مند شوید. مبل های خود را به مبل شویی های مجاز و معتبر بسپارید تا شستشو دهند.

مبل شویی در دهکده با دستگاه

مبل شویی در دهکده المپیک با دستگاه و مواد شوینده درجه یک ارائه می شود. شستشوی انواع مبل در محل کار و منزل مشتری ارائه می شود. این روز ها همه در منزل و محل کار خود از مبل و صندلی استفاده می کنند. برای نشستن، استراحت کردن، نگاه کردن به فیلم و سریال، دورهمی و مهمانی های خانوادگی و حتی در شرکت ها برای اتاق مهمان و مدیران استفاده می شود. این مبل ها به این دلایل و دلایل دیگر در معرض آلودگی و کثیفی می باشد. مبل ها اگر کثیف شوند از زیبای خانه کم می شود و باید در اولین فرصت برای شستشوی آن اقدام کنید.

مبل شویی مبل واش در با سال ها تجربه و تخصص دارای کادری منظم و آموزش دیده می باشد. کلیه سرویس کار های ما برای شستشوی انواع مبل آموزش دیده اند و جزو متخصص های ما می باشند. با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپون کلیه مبل ها را به راحتی شستشو می دهیم و تمیز می کنیم. اگر مبل ها کثیف شده است آن را به متخصص های ما بسپارید تا شستشو و لکه برداری کنند. برای دریافت خدمات خشکشویی در دهکده المپیک با ما در تماس باشید. متخصص های ما شستشو و خشکشویی مبل را با ضمانت و با نظارت مشتری در محل انجام می دهند.

مبل شویی در دهکده

 

خدمات خشکشویی که در دهکده با دستگاه انجام می شوند کدامند؟

  1. مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپون به صورت اصولی و تخصصی
  2. موکت شویی در محل با دستگاه برای انواع موکت های معمولی، پالاز موکت و موکت های چسبیده
  3. فرش شویی در خانه با دستگاه بدون ارسال به کارخانه شستشو می شود
  4. شستشوی خوشخواب در آپارتمان با دستگاه بدون جا به جایی بر روی تخت شستشو می شود
  5. شسشتوی انواع صندلی نهار خوری، صندلی رستورانها، تالار ها، سالن ها، سینما ها و شرکت های خصوصی و دولتی
  6. شستشوی صندلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه
  7. شستشوی انواع تابلو فرش های ماشینی، دستی، ابریشمی و تزئینی بدون جدا کردن از قاب آن
  8. شستشوی انواع پشتی های ماشینی و دستبافت برای کافه سنتی ها و باغچه رستوران ها
  9. شستشوی انواع پارکت ها، کف پوش های مهد کودک ها و باشگاه ها

موکت شویی در دهکده با دستگاه

موکت شویی در دهکده المپیک با دستگاه و مواد شوینده یکی دیگر از خدمات ما می باشد. این خدمات جزو خدمات اصلی شرکت مبل واش می باشد. موکت شویی با دستگاه در محل برای کلیه موکت های معمولی، پالاز موکت و موکت های چسبیده می باشد. این روز ها در تمام شرکت ها از موکت برای پوشاندن کف اتاق های مخصوص مدیران و حتی برای سالن ها نیز استفاده می شود. حتی خیلی از خانم ها برای زیبای خانه خود از موکت برای اتاق ها استفاده می کنند. برای مثال از موکت های عروسکی برای اتاق بچه ها و برای اتاق خواب از رنگ های شاد استفاده می کنند. این موکت ها به دلیل استفاده زیاد کثیف می شود و نیاز به شستشو دارد.

اگر در منزل خود و شرکت خود از موکت استفاده می کنید و به هر دلیلی کثیف شده است. یا به دلیل استفاده زیاد نیاز به شستشو دارد با ما در تماس باشید. متخصص های ما برای شستشوی انواع موکت در منزل و محل کار مشتری آموزش دیده اند و کلیه خدمات موکت شویی را به صورت تخصصی انجام می دهند. موکت های خود را به متخصص های مبل واش بسپارید تا شستشو دهند.

موکت شویی در منزل با دستگاه و در محله دهکده می باشد. ما در نزدیکی شما یک شعبه فعال و آماده به کار داریم که آماده ارائه کلیه خدمات موکت شویی در منزل تهران می باشد. بهترین و با کیفیت ترین خدمات موکت شویی را از متخصص های با ادب و درست کار ما بخواهید. اگر قیمت های شرکت هایی دیگر را داشته باشید می توانید مقایسه کنید که ما بهترین خدمات را با ارزان ترین قیمت ارائه می کنیم. موکت های منزل و شرکت خود را به متخصص های ما بسپارید.

خشکشویی خوشخواب در دهکده با دستگاه

خشکشویی خوشخواب با دستگاه در منزل و بر روی تخت ارائه می شود. اگر به خاطر داشته باشید در زمان های گذشته دستگاه های مبل شویی وجود نداشت و شستشوی تشک ها نیز خیلی سخت بود. اگر  یک مشتری می خواست که تشک خوشخواب خود را شستشو دهد یا باید آن را به حیاط خانه می آورد تا شستشو دهد. یا باید آن را به مراکزی مانند قالیشویی ها می سپارد تا به کارگاه ببرند و شستشو دهند. شستشوی خوشخواب با آب فراوان بد ترین و مزر ترین نوع شستشو برای خوشخواب بود.

خوشخواب ها چون از فرن آهنی در داخل آنها استفاده شده است اگر آب بخورد زنگ می زند. به همین دلیل خوشخواب هایی که با آب شستشو می شد خیلی زود زنگ زدگی فنر ها پارچه را خراب می کرد و از بین می برد. خوشخواب و تشک تخت و خواب جایی است که ما یک سوم از عمر خود را بر روی آن می گذرانیم. تشک ها همانند هر وسیله ای دیگر نیاز به مراقبت و نظافت نیاز دارد. یعنی شما برای نظافت تشک ها حداقل ماهی دو بار باید پارچه های روی آن را بردارید و با جارو برقی جارو کنید. تشک هایی که به وقت جارو می شوند بعد از شستشو چرک مرد نمی شود. ما برای خواب به یک تشک تمیز و بدون بو نیاز داریم.

شستشوی خوشخواب و تشک تخت و خواب خود را به متخصص های ما بسپارید. این روز ها با به بازار آمدن دستگاه های مبل شویی می توان شستشوی انواع تشک ها را در منزل بر روی تخت انجام داد. شستشوی خوشخواب با دستگاه در کمترین زمان به صورت تخصصی و با ضمانت و با نظارت مشتری انجام می شود. شستشوی خوشخواب بعد از شستشو با دستگاه نیاز به هوای آزاد ندارد و بعد از سه تا چهار ساعت قابل استفاده می باشد. شستشوی تشک های خود را به متخصص های ما بسپارید تا همیشه تشک های بدون بو و بدون لکه داشته باشید. شرکت مبل واش به صورت تخصصی کار انجام می دهد.

شستشوی مبل در دهکده

 

مبل شویی در منزل با دستگاه چقدر زمان نیاز دارد؟

مبل شویی با دستگاه در منزل دهکده المپیک به زمان زیادی نیاز ندارد. شستشو با دستگاه با شستشوی سنتی خیلی تفاوت دارد. شستشو با دستگا در منزل زیاد زمان نمی برد. مثلا برای شستشوی یک دست مبل هفت نفره کمتر از یک ساعت زمان نیاز است. می توان گفت که برای مبل نه نفره به یک ساعت زمان نیاز دارید. مشتری می تواند هنگام ثبت ادرس از اپراتور ما سوال بپرسد که چقدر خدماتی که دارد وقت نیاز دارد با این کار می توان زمان خود را مدیریت کند. ما با توجه به آموزش هایی که دیده ایم شستشوی انواع مبل را در کمترین زما به صورت تخصصی و با نظارت مشتری انجام می دهیم.

قیمت مبل شویی در دهکده المپیک

قیمت شستشو و نرخ خشکشویی مبل در منزل با توجه به تعرفه می باشد. شرکت های خدماتی مبل شویی همانند خدمات های دیگه صنف و اتحادیه دارند. اتحادیه مبل شویان تهران برای شرکت های مبل شویی پروانه کسب صادر می کنند و تعرفه شستشو را به آنها می دهد. این اتحادیه سالی یک بار تعرفه خدمات شستشو و خشکشویی انواع مبل و موکت را افزایش می دهد. و تمام نرخ نامه را به شرکت های عضو اعلام می کند و آنها موظف به انجام تعرفه قانونی می باشند.

شرکت مبل شویی مبل واش شستشوی انواع مبل را با دستگاه و با تعرفه اتحادیه انجام می دهد. اگر در دهکده المپیک یا شهرک صدر و یا هر شهرک دیگری در نزدیکی دهکده هستید با ما در تماس باشید. کلیه خدمات ما به صورت تخصصی و با نرخ نامه اتحادیه انجام می شود. می توانید قیمت های ما را در قسمت تعرفه ها مشاهده کنید و با شرکت های معتبر دیگر مقایسه کنید. بعد از مقایسه و مشاهده می توانید با نزدیک ترین شعبه ما در دهکده تماس بگیرید. مبل شویی مبل واش و یا واش مبل عضو اتحادیه مبل شویان تهران می باشد و خدمات خود را با تعرفه و نرخ اتحادیه ارائه می کند.

عواملی که بر افزایش قیمت شستشوی مبل تاثیر دارد کدامند؟

  • تعداد چند نفره بودن مبل ها نه نفره یا بیشتر و هفت نفره یا کمتر
  • تعداد تشک ها و بالشتک های جدا شدنی و اضافه روی مبل
  • تعداد کوسن ها و تشک های دوبل مبل
  • نوع مواد شوینده شامپوی تگزاپون و نانو
  • نوع شستشوی درخواستی توسط مشتری
  • شستشوی ویژه و درجه یک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *